اخبار داغ

عبور از بحران مالی شهرداری سنندج «واقعیت» یا «بلوف خبری »!

عبور از بحران مالی شهرداری سنندج «واقعیت» یا «بلوف خبری »!
گویا تنها هدف شهردار سنندج در آن دم عیدی از اعلام این خبر که شهرداری سنندج از بحران مالی عبور کرده، جور کردن یک تیتر مناسب و آبکی برای مطبوعات و خبرگزاریها بود! و واقعیت چیز دیگری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، اواخر اسفند ماه سال گذشته شهردار سنندج در یک کنفرانس مطبوعاتی و در حضور خبرنگاران با افتخار «عبور از بحران مالی» در شهرداری را اعلام نمود، این شانتاژخبری بزرگ و به دور از واقعیت در آن برهه در نوع خود خوشایند برای مردم شهر سنندج و بیش از دو هزار خانواده شهرداری بود، اما گویا تنها هدف شهردار سنندج از اعلام این خبر در آن دم عیدی جور کردن یک تیتر مناسب و آبکی برای مطبوعات و خبرگزاریها بود!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

به هر صورت شهردار سنندج در آن برهه زمانی خواست در انظار عمومی چنین وانمود کند که شهرداری از گردنه‌های بسیار سخت مالی عبور کرده و اینک در اتوبان قرار گرفته است. با این خبر خوش شهردار، قطعا باید مردم شهر سنندج از این به بعد حداقل هر ماه شاهد افتتاح یک پروژه عمران شهری در شهر باشند! مهمتر اینکه بیش از دوهزار و پانصد خانواده شهرداری من‌بعد نباید ذره‌ای دغدغه حقوق و مزایا داشته باشند، دیگر سفرهایشان مملو از پول و معیشت خواهد شد اما متاسفانه این سخن شهردارفقط یک رویا بود، چون نمی توان برای آن تعریفی فراتر از یک «بلوف بزرگ خبری» نوشت زیرا در لحظه نوشتن این یادداشت ( 17/02/1397 ) طبق گفته نیروهای شرکتی هنوز نیمی از عیدی این کارکنان شهرداری سنندج پرداخت نشده است!

,

 

,

 اگر شهردار سنندج در خلوت خویش ذره‌ای واقع بینانه تفکر نماید بخاطر این سخن غیر واقع که امروزه کذب بودن آن بر همگان روشن شده است، بدون فوت وقت و در کمال شجاعت از مردم و کارکنان شهرداری عذرخواهی نموده و استعفایش را تقدیم شورای اسلامی شهر می کرد! هر چند که می دانیم سالهای متمادی است ایشان در آرزوی رسیدن به این منصب شهردار شدن بوده و دوستان سیاسی بنفشی هم آرزویش را برآورد نمودند تا ناکام نشوند!

,

 

,

 شهردار سنندج در آن مصاحبه مطبوعاتی قبل از عید چنان با آب و تاب اعلام کرد که تمامی حقوق و عیدی کلیه نیروهای شهرداری را تمام و کمال پرداخت کرده است، پیش خود گفتیم که خدا را صد هزار بار شکر، حالا وقت آن است تا اعلامیه بزنیم اگر سایر ادارات دیگر هم در پرداخت حقوق نیروهایشان دچار مشکل هستند تعارف نکنند سریعا به شهرداری سنندج اطلاع دهند تا آنان را یاری و مساعدت نماید!

,

 

,

اما سکوت معنادار شورای اسلامی شهر سنندج در مقابل این بلوف بزرگ شهردار در قبل از عید و همچنین وجود خیابانهای پر از چاله و چوله و نبود هیچ پروژه عمران شهری پس از شش ماه و ...در نوع خود بسیار قابل تامل است، گویا آنان دوست ندارند از گل نازکتر به این شهردار عزیز دُردانه خود بگویند زیرا این روزها همگی را یک جورهای سرگرم اجرای برنامه های پوپولیستی در تمامی ردهای سنی از نوزادان تا پیرمردان در سطح شهر نموده و تمامی کانالهای مجازی پر شده است از عکسهای جوراجور برخی از اعضاء، پس با این نوع محبت سیاسی شهردار آیا می توان انتظار داشت که زبانم لال برخی اعضاء فکر طرح هیجده صفحه سوال دیگر و بازخواست را از این شهردار کاملا با رنگ و لعاب سیاسی به مخشان ورود نماید ؟! البته اگر منصفانه قضاوت کنیم باید اعضاء محترم شورا به افکار عمومی این توضیح را بدهند که علت این بلوف برزگ شهردار در آن ایام چه بوده است؟

,

 

,

سخن آخر اینکه شهردار سنندج باید این نکته را در نظر داشته باشند که مردمان این شهر در هیچ زمانه‌ای عاشق چشم و ابرو و سیاسی بازی هیچ کدام از مدیران نشده‌اند بلکه تنها دنبال خدمتگزاران صادق، راستگو و امین هستند، پس بیائید حداقل با مردم روراست باشیم اگر خودمان را در قواره کارهای بزرگ نمی دانیم حداقل اینقدر جسارت داشته باشیم که کنار بکشیم تا کارها را به افراد کاردان و متخصص سپرده شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه