اخبار داغ

در راستای گرامیداشت کنگره 5400 شهید استان کردستان

یادواره 8 شهید گلگون کفن روستای نارنجک با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزار شد

یادواره 8 شهید گلگون کفن روستای نارنجک با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزار شد
پیش از ظهر امروز و به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره 5400 شهید استان کردستان یادواره 8 شهید گرانقدر روستای نارنجک با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان و نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در در مسجد روستای نارنجک برگزار شد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، پیش از ظهر امروز و به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره 5400 شهید استان کردستان یادواره 8 شهید گرانقدر روستای نارنجک با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان و نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در در مسجد روستای نارنجک برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

, ,

در این مراسم ابتدا نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شهدا امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی را رقم زدند گفت: شهدا انسان های زنده ای هستند که در نزد خداوند روزی داده می شوند هرچند که ما توان درک آن را نداشته باشیم.

,

, ,

علی محمد مرادی افزود:شهدای ما الگو بودند و به استقبال شهادت می رفتند .

,

نماینده مردم قروه و دهگلان خاطر نشان کرد: شهادت دعوتی است برای تمامی نسل ها در تمامی عصرها که انسان جهاد می کند و به شهادت می رسد.

,

وی ادامه داد: آنانی که شهید شده اند کار حسینی کرده اند و ما که زنده هستیم باید کار زینبی داشته باشیم.

,

, ,

مرادی بیان داشت: ما باید در صحنه حق و باطل حضور داشته باشیم و جایگاه خود را در جهان بدانیم و در برابر ستمگران بایستیم و با الگو گیری از شهدا به دنبال دفاع از حقوق مظلومین باشیم.

,

نماینده مردم قروه و دهگلان در ادامه سخنان خود به بدعهدی امریکا در اجرای برجام اشاره نمود و گفت: آمریکا با نقض برجام بدعهدی خود را نشان داد و دست پلید خود را برای همگان آشکار کرد که ما نیز بلند فریاد مرگ بر آمریکا سرمیزنیم.

,

, ,

در ادامه این مراسم نیز حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به جایگاه والای شهدا در دین مبین اسلام اظهار داشت: شهدای ما قدرت ایمان و شهادت را دیدند واین فکر و شیوه و روش انقلابی و روحیه شهادت طلبی در راه اسلام ناب محمدی(ص) اگر در جهان منتشر شود و فراگیر شود دیگر چیزی برای دشمن نمی‌ماند.

,

وی به عزت و اقتدار ایران اسلامی در جهان اشاره نمود و افزود: به برکت وجود مقام معظم رهبری امروز ایران اسلامی از یک اقتدار مثال زدنی در جهان برخوردار است.

,

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: امروز اگر امنیت آرامش و اقتدار در ایران اسلامی وجود دارد به برکت خون شهیدانی است که در طول هشت سال جنگ تحمیلی با ایثار و از خود گذشتگی در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و با کمترین امکانات جهان را متحیر کردند

,

, ,

حجت الاسلام شاهرودی شهادت در راه خدا را شیرین و گوارا توصیف نمود و بیان داشت: یکی از عنایت‌هایی که خداوند متعال به این ملت روا داشته و دارد برکت شهادت است که از منظر امام علی(ع) اولیای خاص خدا ترس و غمی برای شهادت ندارند.

,

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: شهادت برتر از هر چیزی است که خداوند در دنیا به انسان می‌دهد. حضرت علی (ع) با همه تلاش‌ها، انفاق‌ها، جهادها و حمایت‌ها از پیامبر اکرم (ص)، وقتی شهادت نصیب ایشان شد فرمودند "فزت و رب الکعبه"، به خدای کعبه به آن پیروزی و رستگاری که باید می‌رسیدم نائل شدم.

,

, ,

در پایان مراسم نیز از خانواده های شهدای روستای نارنجک تقدیر و قدردانی شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه