اخبار داغ

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

230 میلیارد ریال پروژه در حوزه توسعه تاسیسات و تجهیزات آب استان زنجان هزینه می شود

230 میلیارد ریال پروژه در حوزه توسعه تاسیسات و تجهیزات آب استان زنجان هزینه می شود
مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان با اشاره به سرفصل های بودجه سال 1397 شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال 230 میلیارد ریال پروژه در این زمینه بودجه در نظر گرفته شده است که در صورت تحقق پروژه های تعریف شده به مرحله اجرا می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا جزء قاسمی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، اظهار کرد: در سال جاری در قالب سه پروژه 4 هزار متر مکعب به ظرفیت مخازن آب شرب شهر های استان شامل: هیدج،سهرورد و ارمغانخانه افزوده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , عصر زنجان,

وی ابراز کرد: حفر چهار حلقه چاه و تجهیز شش حلقه چاه دیگر نیز از برنامه های شرکت آب و فاضلاب در سال 97 است که با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال اجرایی می شود.

,

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان به اجرای خطوط انتقال آب در 10 شهر استان زنجان اشاره کرده و عنوان داشت: این پروژه ها به طول 9 هزار و 800 متر و با اعتبار 26 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

,

جزء قاسمی به احداث پروژه های ساختمانی به متراژ 480 متر مربع در پنج شهر استان زنجان اشاره کرده و افزود: این پروژه ها با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال در شهر­ های: زنجان،زرین رود،قیدار،ماهنشان و کرسف اجرا خواهند شد.

,

وی به اجرای طرح اصلاح و بازسازی شبکه های آب شهر های استان زنجان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: اصلاح و بازسازی 38 کیلومتر شبکه آب شهر های استان امسال با اعتبار 41 میلیارد ریال در دستور کار شرکت قرار دارد.

,

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان ادامه داد: طرح اصلاح و بازسازی شبکه آب در شهر زنجان در بافت فرسوده و هسته مرکزی این شهر شامل 14.8 کیلومتر حدفاصل سبزه میدان تا چهار راه امیر کبیر را شامل می شود.

,

جزء قاسمی اضافه کرد: امسال ایستگاه های پمپاژ 2 غربی و 3 شرقی شهر زنجان نیز از محل اعتبارات ملی و با صرف 15 میلیارد ریال اعتبار تکمیل می شود.

,

وی دیگر پروژه شرکت آب و فاضلاب استان زنجان را که با اعتبارات ملی احداث می شود را تصفیه خانه آب شهر های ابهر و خرمدره اعلام کرده و افزود: این طرح با 110 میلیارد ریال اعتبار امسال به بهره برداری می رسد.

,

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب استان زنجان در پایان تاکید کرد: 12 طرح مطالعاتی نیز در 12 شهر استان و با اعتباری بالغ بر 16 میلیارد ریال پیش بینی شده است که در صورت تخصیص اعتبارات عملیاتی خواهد شد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه