اخبار داغ

امام جمعه موقت سنندج:

ملت ایران در برابر دیکتاتوری آمریکا سر خم نمی‌کنند/ حرکت ناپسندانه و غیرانسانی "ترامپ" محکوم است

ملت ایران در برابر دیکتاتوری آمریکا سر خم نمی‌کنند/ حرکت ناپسندانه و غیرانسانی "ترامپ" محکوم است
امام جمعه موقت سنندج گفت: مرگ بر آمریکا برای همیشه شعار ملت ایران است و اگر کسی این شعار را فراموش کند فرهنگ خود را نیز فراموش کرده است و این را برای همیشه در ذهن خود ماندگار می کنیم که ملت ایران در برابر دیکتاتوری آمریکا سر خم نمی‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین راستی ماموستا برجسته اهل سنت سنندج در گفتگو با خبرنگار کردتودی اظهار کرد: ترامپ نسبت به تعهدات خود در برجام وفا نکرد و ما ماموستایان اهل سنت استان کردستان این حرکت ر محکوم می کنیم و مسلمانان تمام دنیا خصوصاً مسلمانان ایران در مقابل این حرکت ناپسند مقاومت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی,

 

,

وی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) در سخنان خود اعلام کردند؛ ترامپ هیچ غلطی نمی کند و درباره مذاکره با سه کشور اروپایی به اینها هم نباید اعتماد کرد لذا از همان اول پیروزی انقلاب اسلامی حتی یک روز نبوده است که آنها برای ملت ایران توطئه نچینند ولی هر بار با شکست منجر شده است و این حرکت ترامپ برای ملت ایران اصلاً اقدام مهمی نیست چرا که ایران هیچ وقت به آمریکا تکیه نکرده و نخواهد کرد.

,

 

,

وی گفت: اظهارات و حرکت ناپسندانه و غیرانسانی "ترامپ" رئیس جمهور آمریکا محکوم است و ان‌شاءالله کشورهای اروپایی و مجامع بین‌المللی هیچ‌وقت توافق قبلی را از بین نبرند.

,

 

,

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: مردم ایران اسلامی همیشه در تمام فراز و نشیب‌های در صحنه و خط ولایت بوده‌اند و پیام انزجار و تنفر خود را از استکبار جهانی اعلام کرده‌اند و می‌کنند.

,

 

,

وی افزود: مرگ بر آمریکا برای همیشه شعار ملت ایران است و اگر کسی این شعار را فراموش کند فرهنگ خود را نیز فراموش کرده است و این را برای همیشه در ذهن خود ماندگار می کنیم که ملت ایران در برابر دیکتاتوری آمریکا سر خم نمی‌کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه