اخبار داغ

در جمع فرهنگیان شهرستان رودبارجنوب عنوان شد:

نقض توافنامه برجام آمریکا رامنزوی خواهد کرد/معلمان نخبگان جامعه هستند

نقض توافنامه برجام آمریکا رامنزوی خواهد کرد/معلمان نخبگان جامعه هستند
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبارجنوب حرکت وقیحانه آمریکا رامورد نکوهش قرار داد و ره آورد این خطای رئیس جمهور آمریکا را سبب انزوای این کشور ذکر کرد و گفت:حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل در داخل و خارج کشور بر همگان روشن شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از رودبار ما، آئین گرامیداشت مقام معلم با حضور حجت الاسلام گروهی امام جمعه سایر مسئولان شهرستان رودبارجنوب برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,

در این مراسم ابوذر عطاپور رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبارجنوب ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم گفت:تمامی داشته های یک جامعه حاصل تلاش معلمان آن جامعه است.

,

عطاپور وزیری در ادامه با اشاره به یاد و خاطره شهید متفکر مرتضی مطهری گفت:  آن شهید فرزانه نمونه بارز و حقیقی یک معلم بود که با روشنگری و بیان حقایق جامعه جان خود را فدای راه حق و حقیقت کرد.

,

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان رودبارجنوب معلمان را نخبگان یک جامعه برشمرد و گفت: پویایی  جامعه و کشور در گرو وجود معلمان خلاق و ایثار گر می باشد.

,

عطاپور وزیری در ادامه بیان داشت:نسل آینده باید مطالبه گر باشند و ایجاد این روحیه وظیفه معلمان است.

,

وی در ادامه دربحث مدرسه سازی در شهرستان رودبارجنوب اشاره کرد و گفت: در عرصه آموزشی و پرورشی باهمکاری خیرین بیش از 32 مدرسه را در شش ماهه اخیر کلنگ زنی و احداث نموده است.

,

وی تفکیک سهمیه دانش آموزان از شهرستان های همجوار جهت ورود به دانشگاه فرهنگیان را نیز از دیگرخدمات عنوان کردوگفت:ایجاد صندوق حمایت از دانش آموزان بی بضاعت و همچنین  تلاش جهت پیشرفت و تعالی دانش آموزان این خطه  ذکر کرد.

,

فرماندار رودبارجنوب در ادامه به مسئله برجام اشاره کردوگفت:رئیس جمهورآمریکا بانقض توافنامه برجام بد عهدی و بی اعتمادی آمریکا را به اثبات رساند.

,

عطاپوراین حرکت وقیحانه آمریکا رامورد نکوهش قرار داد و ره آورد این خطای رئیس جمهور آمریکا را سبب انزوای این کشور ذکر کرد و گفت:حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین الملل در داخل و خارج کشور بر همگان روشن شد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه