اخبار داغ

سال گذشته صورت گرفت:

تزریق بیش از 1500 ویال واکسن توسط معاونت بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر همدان

تزریق بیش از 1500 ویال واکسن توسط معاونت بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر همدان
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر استان همدان گفت: سال گذشته تزریق 1531 ویال واکسن توسط معاونت بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر همدان انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عباس خاکسار در گفت‌و‌گو با خبرنگار نافع،با اشاره به فعالیت‌های معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان طی سال گذشته، اظهار کرد: ارائه خدمات در مرکز ارتوپدی، مرکز فیزیوتراپی، تزریق واکسن، ارائه خدمات دارویی در داروخانه، برگزاری اردوی منطقه‌ای، شرکت در دوره‌های تخصصی تیم درمان اضطراری، شرکت در مانور BHCU و شرکت در عملیات پاسخ به سوانح از اقدامات صورت گرفته طی سال گذشته بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع, BHCU,

 

,

وی به آمار فعالیت‌های صورت گرفته اشاره کرد و گفت: 2 هزار و 32 مورد مراجعه به مرکز ارتوپدی قنی به منظور دریافت خدمات ارتز، پروتز، کفش طبی و سایر مصنوعات و تعمیرات اندام مصنوعی با درآمد 3 میلیارد و 996 میلیون و 913 هزار ریال طی سال گذشته به ثبت رسید.

,

 

,

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر استان همدان بیان کرد: یک هزار و 262 نفر مراجعه به مرکز فیزیوتراپی نیز ثبت شد که درآمد حاصل از آن 2 میلیارد و 517 میلیون و 181 هزار ریال گزارش شد.

,

 

,

وی تعداد مراجعان به درمانگاه به منظور دریاف خدمات پزشکی، دندانپزشکی، پاراکلینیک و بروسیپزر را طی سال گذشته 9 هزار و 927 نفر دانست و افزود: درآمد حاصل از این بخش نیز یک میلیارد و 305 میلیون و 565 هزار ریال بوده است.

,

 

,

خاکسار خدمات ارائه شده در تزریق واکسن به مراجعان را یک هزار و 531 ویال برشمرد و تصریح کرد: درآمد حاصل از این بخش 609میلیون و 825 هزار ریال به ثبت رسید.

,

 

,

وی درآمد حاصل از نسخ ارائه شده به داروخانه جمعیت هلال احمر استان را 45 میلیارد و 630 میلیون و 613 هزار ریال دانست و ادامه داد: طی سال گذشته 45 هزار و 248 مورد نسخه به داروخانه ارائه شد.

,

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر استان همدان خاطرنشان کرد: یک مورد برگزاری اردوی منطقه‌ای بقاء در شرایط سخت تیم‌های درمان اضطراری و برگزاری کاره‌های تخصصی از دیگر اقدامات طی سال گذشته بوده است.

,

 

,

وی با اشاره به 13 مورد شرکت در دوره‌های تخصصی تیم درمان اضطراری، یادآور شد: دو مورد شرکت در مانور BHCU و دو مورد شرکت در عملیات پاسخ به سوانح نیز در قالب فعالیت‌های این معاونت به ثبت رسید.

, BHCU,

 

,

خاکسار با بیان اینکه حوزه معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی هلال احمر استان طی سال جاری نیز برنامه‌هایی خواهد داشت، اظهار کرد: تبدیل پلی‌کلینیک توانبخشی به مرکز جامع توانبخشی به منظور تکمیل خدمات مربوط به جانبازان و معلولان استان از آن جمله برنامه‌هاست.

,

 

,

وی ارائه خدمات کامل به زائران عتبات عالیات و حجاج در بخش سلامت و پیشگیری را از دیگر برنامه‌های سال جاری برشمرد و گفت: همکاری با دانشگاه علوم پزشکی در تأسیس مرکز pet scan نیز در دستور کار این معاونت قرار دارد.

, pet scan,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه