اخبار داغ

سخنگوی شورای شهر تبریز عنوان کرد؛

در ساخت المان‌ها باید از ظرفیت دانشجویان استفاده شود/ لزوم نصب نماد شهدا و کارخانجات موفق آذربایجان در تبریز

در ساخت المان‌ها باید از ظرفیت دانشجویان استفاده شود/ لزوم نصب نماد شهدا و کارخانجات موفق آذربایجان در تبریز
صادق‌زاده گفت: باید در رابطه با المان‌های شهری نظرات سلیقه‌ای را کنار گذاشته و از نظرات تخصصی استفاده کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، کریم صادق‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج در پاسخ به این سوال که آیا المان‌های شهری موجود با فرهنگ و بافت شهر مطابقت دارند یا خیر، اظهار داشت: بنده در برخی از نقاط شهر شاهد این موضوع هستم که بعضی از المان‌ها با فرهنگ آن منطقه مطابقت ندارد ولی می‌توان با رسیدگی‌های بیشتر این مشکلات را هم حل کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی با بیان این که تبریز یکی از شهرهای پیشرفته به حساب می‌آید، عنوان کرد: در زمانی که به این رتبه رسیده‌ایم نباید چنین مشکلاتی باعث ایجاد کاستی در شهرمان گردد، هرچند که متاسفانه بعضی وقت‌ها به چشم می‌خورد که برخی کوتاهی‌ها در خصوص شهرمان اتفاق می‌افتد.

,

سخنگوی شورای شهر تبریز متذکر شد: سازمان‌های مربوطه می‌توانند فراخوان دهند و با بودجه‌ی موجود در دست نیازهای شهر را فراهم کرده و نگذارند تا در هیچ کجای شهر کم و‌کاستی به چشم بیاید.

,

وی با بیان این که می‌توان از دانشجویان دانشکده‌ی هنر تبریز به نفع شهر استفاده کرد، اذعان داشت: در صورتی که چنین محل‌ها و دانشجویانی در شهر داریم باید تلاش خود را بکنیم تا به اندازه‌ی کافی از اطلاعات این افراد استفاده کنیم و شهر خود را بیش از پیش زیباتر سازیم.

,

عضو شورای شهر تبریز اساس انتخاب المان‌های شهر را برمبنای سال حمایت از کالای ایرانی ابراز کرد و تاکید داشت: در آذربایجان ما تعداد زیادی کارخانجات داریم که می‌توانیم از آنها نیز در المان‌های شهری استفاده کنیم، از جمله کارخانجات لوازم خانگی یا قطعات ریخته‌گری و یا حتی شرکت شیرین عسل، همچنین می‌توانیم از نمادها و القاب و اسم‌های شهدای عزیزمان نیز استفاده کنیم و المان‌های شهر را بیش از پیش با فرهنگ شهر وفق دهیم که این عامل نیازمند این است که نظرات سلیقه‌ای را کنار گذاشته و از نظرات تخصصی استفاده کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه