اخبار داغ

امام جمعه ملایر:

دشمنان شیره برجام را مکیدند و تفاله آن را دور ریختند/ بزرگترین خسارت برجام اعتماد به کدخدا بود

دشمنان شیره برجام را مکیدند و تفاله آن را دور ریختند/ بزرگترین خسارت برجام اعتماد به کدخدا بود
امام جمعه ملایر بابیان اینکه،بزرگترین خسارت برجام این بود که ما به کدخدا اعتماد کنیم، گفت: بزرگترین دستاورد خروج آمریکا این است که آمریکا غیرقابل اعتماداست، نمی شود به عهد و پیمان آنها اعتماد وتکیه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از نافع،ظهر امروز تجمع فضلا، طلاب و مردم متدین همدان در محکومیت مواضع خصمانه رئیس جمهور امریکا و در حمایت ازبیانات رهبر معظم انقلاب با شعارهای »الله اکبر«، »خامنه ای رهبر«، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر سازشکار» در مدرسه علمیه آیت الله ملاعلی آخوند صورت گرفت.

حجت الاسلام محمدباقر برقراری در این تجمع، اظهار کرد: مردم مومن و انقلابی دارالمومنین همدان هر وقت احساس نیاز شد حضور خود را به نمایش گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,
,
,

 

,

وی با بیان اینکه امام بنای انقلاب را سال ۵۷ به صورت رسمی و علنی پایه گذاری کرد، گفت: در پرتو انقلاب مردم از صلابت و عزت برخوردار شدند و مردم در پرتو نظام اسلامی حکومت مستقل داشته و در برابر شرق و غرب مستکبر ایستادند.

,

 

,

امام جمعه ملایر بیان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب در روزهای آغازین انقلاب فرمود آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و آمریکایی ها نیز این عقیده را داشتند چراکه تا کنون نتوانسته اند هیچ غلطی بکنند.

,

 

,

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران ترجمان آیات نورانی قرآن است، افزود: انقلاب اسلامی آمد و آیات سیاسی قرآن را ترجمه و تفسیر کرده و حقیقت یهود، نصارا و مشرکان را بر ما عیان کند.

,

 

,

برقراری با تأکید بر اینکه در پرتو نظام اسلامی شدت عداوت مشرکان و یهود نسبت به اسلام، پیغمبر اسلام و انقلاب ناب عیان شد، تصریح کرد: اگر امروز انقلاب اسلامی امام (ره) نبود بعید نبود در مساجد برای دشمنان اسلام دعا شود همانطور که در دوران طاغوت در مساجد خدا شاه میهن را جزء اصول سه گانه مطرح می کردند.

,

 

,

وی با بیان اینکه آن زمان که انقلاب اسلامی بر کشور حاکم نبود کشور حیاط خلوت و جزیره آمریکایی ها بود، ادامخه داد: در آن زمان برای غده سرطانی و ارتش آن پول جمع آوری می کردند و مسیر دین را اینگونه تحریف کرده بودند، بعید نبود اهل روزه و نماز نیز آن زمان کمک کرده باشند.

,

 

,

امام جمعه ملایر با تأکید بر اینکه امام (ره) با این نظام اسلامی دشمنان قسم خورده اسلام را به ما معرفی کرد، خاطرنشان کرد: آنها از ما سواری می خواهند و در منطقه دنبال برده هستند؛ نظام اسلامی آمد این رویکرد را از رعیتی به اربابیت تبدیل کرد و تغییر رویکرد در جسم و جان و روح ملت ایجاد کرد.

,

 

,

وی با بیان اینکه ما راه عزت را در این خط سرخ انقلاب خمینی یافته ایم، یادآورشد: ما در رکاب خلف صالح رهبر کبیر انقلاب این خط سرخ را تا به آمدن انقلاب سبز مهدویت با قدرت، همدلی، وحدت و با صلابت ادامه خواهیم داد.

,

 

,

برقراری با تأکید بر اینکه تجربه گرانبهای ۴۰ساله انقلاب نشان داده هرجا ایستادگی کردیم توانستیم حق خود را از دشمنان بگیریم، اظهار کرد: این ایستادگی دشمن را وادار به عقب نشینی کرد؛ برخلاف تفکر پوسیده برخی که می گویند نباید با دم شیر بازی کرد و دشمن را جری کرد، قرآن این را قبول نمی کند.

,

 

,

وی با بیان اینکه تفکر قرآن این است در مقابل سران کفر ایستادگی کنید، بجنگید و مقاومت کنید شاید همین ایستادگی موجب عقب نشینی آنها شود، گفت: امروز دوستی دشمنان با هم را از باب ارباب و رعیتی می بینیم.

,

 

,

امام جمعه ملایر بیان کرد:اگر کسی در عالم سیاست با یهود و نصارا هم کاسه شود، فالوده بخورد، بنشیند و برخیزد و لبخند بزند قران می گوید اینهاظالم هستند؛ آنهایی که ولایت اینها را می پذیرند و گول چراغ سبز آنها را می خورند ظالم هستند.

,

 

,

وی با بیان اینکه این تجمع به موقع لبیک گویی به ندای قران است که می گوید اینها پایبند به هیچ عهد و پیمانی نیستند، افزود: نه اینکه توقعی از آنها نداشتیم و نه اینکه ناراحت و یا خوشحال از برهم زدن برجام از سوی آنها هستیم بلکه آمده ایم فریاد بزنیم و به دنیا بگوییم به آمریکایی ها اعتماد نکنید که هرکس اعتماد کند باخته است.

,

 

,

برقراری با تأکید بر اینکه ماتربیت یافته اسلام ناب هستیم و نه تربیت یافته مکتب غرب و شرق، تصریح کرد: ما در مکتب امیرالمومنین تربیت یافته ایم که فرمود هرکس راه روشن راطی کندبه سرمنزل مقصودمی رسد و کسی که مخالفت کند از این مسیر درست اسلام ناب که امروز به دست ولایت فقیه است و سرپیچی کند گرفتار سرگردانی می شود.

,

 

,

وی با بیان اینکه ما این مسیر را تا به امروز تجربه کرده و بسیاری از دستاوردها را مالک هستیم، ادامه داد: دستاوردهای امروز به برکت این مقاومت و ایستادگی است.

,

 

,

امام جمعه ملایر خاطرنشان کرد: برجام که امروز آمریکایی ها، کاخ سفید و مجلس سنا از آن خارج شده اند دور از انتطار نبود؛ پیرمراد و بزرگ جانباز انقلاب ما امام خامنه ای فرمود بهاین مذاکره خوش بین نیستم، به آمریکایی ها اعتماد نکنید، خر آنها که از پل بگذرد برمی گردند و به ریش رنگین شما می خندند.

,

 

,

وی با بیان اینکه آن روز مسوولان گفتند ما به جای بستن با رعیت با ارباب و کدخدا می بندیم، یادآور شد: ما بستیم و اینها باز کردند، آن وقت باز کردند که ۱۰ها امتیاز نقد را از این کشور گرفتند و به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکردند و ۱۰هاتحریم در قالب افراد و شرکت ها بعد از برجام اعمال کردند؛ آنها شیره برجام را مکیدند و تفاله برجام را دور ریختند.

,

 

,

برقراری با تأکید بر اینکه فناوری هسته ای را تقریبا به مرز تعطیلی بردند و دانشمندان ما را شهید کرده و از برجام خارج شدند، اظهار کرد: امروز اگر مسوولان می گویند با اروپایی ها می بندیم، رهبر معظم انقلاب روز گذشته فرمود اروپایی ها نیز قابل اطمینان نیستند.

,

 

,

وی با بیان اینکه اروپایی ها نیز به تعهدات خود عمل نکرده اند، گفت: رئیس جمهور فرانسه زنگ می زند و می گوید شما همچنان پایبند باشید، بله امر شمامطاع می شود؛ اگر شما پایبندید چگونه شرکت هواپیمایی فرانسه فوری پیام داد دیگر هواپیما به ایران نمی دهد.

,

 

,

امام جمعه ملایر با تأکید بر اینکه امروز رفتن دنبال اروپایی ها هم اوج حماقت است، بیان کرد: آنها که داخل برجام باشند و به تعهدات عمل نکنند با آن که خارج شده فرقی ندارد.

,

 

,

وی با بیان اینکه نگران تبعات خروج آمریکا از برجام نیستیم، افزود: دنیا می داند ما از موضع قدرت وارد میز مذاکره شدیم؛ همه می دانند نظام اسلامی با نفوذ منطقه ای و راهبردهای عزتمندانه، آمریکا و منافع آمریکا را در منطقه به خطر انداخته و به خاطر مهار قدرت مافوق ایران عجز و التماس می کردندکه ایران را پای میز مذاکره بنشانند.

,

 

,

برقراری با تأکید بر اینکه امروز بدانند قدرت داخلی، منطقه ای و فرامنطقه ای کشور بالاتر و قوی تر است، تصریح کرد: مسوولان امر، تن به خواسته های آمریکایی ها و برجام۲ و ۳و ۴ به دستور آمریکا ندادند که این امر جای تقدیر و تشکر دارد که پای میز مذاکره برای مکمل برجام ننشستند.

,

وی با بیان اینکه ایران اسلامی نیازی به مذاکره با آنها ندارد، ادامه داد: دنیا بدانند اگر می خواهند با آمریکایی ها قرارداد ببندند، این موضوع تجربه تلخی برای ما و کشورهای دنیا شد و این اشتباه را تجربه نکنند.

,

 

,

امام جمعه ملایر با تأکید بر اینکه بزرگترین خسارت برجام این بود که ما به کدخدا اعتماد کنیم، خاطرنشان کرد: بزرگترین دستاورد خروج آمریکا این است که آمریکا غیرقابل اعتماداست، نمی شود به عهد و پیمان آنها اعتماد وتکیه کرد.

,

 

,

وی با اشاره به تشکر رهبری از تلاش های تیم دیپلماسی، یادآور شد: ماهم اکنون آنها را سرزنش نمی کنیم مثل آنها نمی گوییم آب و صابون بدهیم سر و صورتتان را بشوییم، دلواپس نمی گوییم و به جهنم نمی فرستیم؛ ماتربیت یافته مکتب ولایت هستیم، اگرخروجی این باشد که بپذیرند نمی شود به دشمنان اعتماد کرد به آنهاتبریک می گوییم.

,

 

,

برقراری با بیان اینکه این راه را با وحدت، همدلی و انسجام تحت زعامت رهبر معظم انقلاب ادامه می دهیم، اظهار کرد: امام (ره) به ماسفارش کرد که راه مبارزه طولانی پیش رو داریم؛ مابرای مبارزه طولانی آماده ایم، از قدیم گفته اند آقایی خرج دارد و ما آماده هزینه کردن برای این آقایی هستیم، تا کنون هزینه این عزت و قدرت را داده ایم و می دهیم.

,

 

,

وی خواستار نصب العین قرار دادن فرمایشات رهبر معظم انقلاب از سوی مسوولان شد و گفت: مسوولان بدانند فرمایشات رهبری فصل الخطاب است، قبول کنند سیاست مدار کشور رهبر است.

,

 

,

امام جمعه ملایر با تأکید بر اینکه رهبری آینده نگر، دیده بان امین و دشمن شناس است، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب راهکار برون رفت از حیله دشمنان را ارائه می دهد؛ اقتصادمقاومتی وحمایت از کالای ایرانی در این راستاست و این را سرلوحه کار خود قرار دهند.

,

 

,

وی با اشاره به ایجاد شبهاتی از سوی عده ای که ولایت فقیه دیکتاتوری دینی بود، افزود: اگر اینگونه بود رهبر معظم انقلاب اجازه مذاکره نمی داد اما اگر اجازه داد و گفت در مذاکرات نرمش قهرمانانه داشته باشید یعنی ولایت فقیه آمده جلوی دیکتاتوری را بگیرد.

,

 

,

برقراری با بیان اینکه در مذاکره با اروپایی ها این درخواست رهبر که درخواست آحاد ملت است را سرلوحه قرار دهند، تصریح کرد: به اروپایی ها بگویند این مذاکره مکمل مذاکره برجام نخواهد بود؛ آمریکایی ها دنبال این هستند جمهوری اسلامی را سر میز مذاکره مکمل برجام ببرند که این یعنی مهار قدرت منطقه ای و قدرت موشکی کشور را بپذیرند.

,

وی با اشاره به سخنان مسوولان در خصوص خروج آمریکا از برجام، ادامه داد: گفتند اگر از برجام خارج شوند ما هم خارج می شویم، بسم الله شروع کنید؛ برجام غیر از اینکه آِژانس نظارت دقیق بر فعالیت های هسته ای داشته باشد و فعالیت ها رامحدود کند عایدی نداشته است.

,

 

,

امامجمعه ملایر با بیان اینکه می خواهیم مسوولان متقابلا از ام پی تی خارج شوند، خاطرنشان کرد: این موضوع درخواست به حق، به جاو وعده مسئولان امر بوده است؛ ام پی تی غیر از اینکه دست و پای کشور را بسته عایدی دیگر نداشته است.

,

 

,

وی با بیان اینکه اگر رژیم صهیونیستی، عربستان و امارات از این تصمیم ترامپ خوشحال هستند خیلی طولانی نخواهدشد، گفت: قطعا اقدامات انقلابی کشور همه خوشحالان اقدام آمریکارا پشیمان خواهد کرد.

,

 

,

برقراری با تأکید بر اینکه از اول هم با برجام موافق نبودیم اما موافق پایبندی به آن بودیم، اظهار کرد: اما اکنون آمریکا از برجام خارج شده و انگلیس و فرانسه و آلمان می گویند پایبندیم که دلیل آن را نیز به صراحت گفته اند، این دستبندی که به دست ایرانی ها زده ایم با دست خود باز نکنیم.

,

 

,

وی با بیان اینکه چه کنیم در داخل برخی این دستبند را بادستبند زینتی اشتباه گرفته اند، افزود: آنها که این دستبند را به دست ما زده اند می گویند طی این دوسال جا انداخته و آن وقت نگاه اینها در داخل این است که دستبند زینتی است.

,

 

,

امام جمعه ملایر خروج از ام پی تی و بازگشت سریع به وضعیت قبل از برجام و فعالیت هسته ای را با جدیت وتلاش شبانه روزی دو خواسته مهم برشمرد و بیان کرد: مسوولان پیش بینی خروج از برجام را داشته اند و آنچه نیاز به تأمین داشته و تأمین مواد اولیه و مورد نیاز در دستور کار بوده و به گفته رئیس جمهور این موضوعات جای نگرانی ندارد.

,

 

,

وی با تأکید بر اینکه دنیا فقط چند کشور اروپایی و امریکا نیست، ادامه داد: اگر در را به روی این چند کشور ببندیم می توانیم با سایر کشورها همچون روسیه، چین، عراق و سوریه قراردادهایی ببندیم و از محدودیت ها بیرون برویم.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه