اخبار داغ

گزارش سایت محلی دیار کریمان در آستانه ماه مبارک رمضان؛

آخرین وضعیت مواد غذایی در بازار کرمان

آخرین وضعیت مواد غذایی در بازار کرمان
در آستانه ماه مبارک رمضان آخرین وضعیت برخی از اقلام مورد نیاز غذایی در سطح بازار کرمان در گزارش زیر مورد بررسی قرار گرفته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  راه آرمان ؛ همه ساله همزمان با فرا رسیدن ایام خاص ماه مبارک رمضان، ایام محرم و به ویژه دهه اول این ماه، شب یلدا شاهد فراز و فرود قیمت اقلام مواد غذایی در سطح بازار هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

با توجه به اینکه کمتر از یک هفته به ایام ماه مبارک رمضان و بندگی باقی مانده است، راه آرمان گزارشی از وضعیت برخی از مواد غذایی و نوسانات نرخ تهیه کرده است که مشروح آن را در زیر خواهید خواند.

,

, ,

لبنیات افزایش قیمت نخواهند داشت

, لبنیات افزایش قیمت نخواهند داشت, لبنیات افزایش قیمت نخواهند داشت,

مهدوی رئیس اتحادیه صنف لبنیات کرمان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت اقلام لبنی در آستانه ماه مبارک رمضان اظهار کرد:هیچ گونه افزایش قیمتی را در رابطه با اقلام لبنی در ماه مبارک رمضان نخواهیم داشت و قیمت های تثبت شده ای در سطح بازار وجود دارد.

, خبرنگار ما , خبرنگار ما,

وی با بیان اینکه نظارت های اتحادیه صنف بر واحدهای در این ماه تشدید پیدا خواهد کرد، ابراز کرد:کنترل کامل قیمت در خصوص مواد لبنی ماست،دوغ و ... صورت خواهد گرفت و شیر به دلیل اینکه قیمت گذاری توسط دامداری انجام می گیرد، ارتباطی با اتحادیه لبنیات ندارد.

,

مهدوی با اشاره به اینکه اخرین قیمت گذاری پانزده درصد در سال 85 در خصوص مواد لبنی صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: تا کنون هیچ گونه افزایش قیمتی  نداشته ایم.

,

, ,

از ثبات قیمت انواع ماهی تا احتمال افزایش حداقلی مرغ گرم

, از ثبات قیمت انواع ماهی تا احتمال افزایش حداقلی مرغ گرم, از ثبات قیمت انواع ماهی تا احتمال افزایش حداقلی مرغ گرم,

حسن سیستانی رئیس اتحادیه صنف مرغ و ماهی کرمان در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین وضعیت اقلام این واحد صنفی در آستانه ماه مبارک رمضان ابراز کرد: مرغ منجمد در سطح بازار به وفور وجود دارد؛ در خصوص مرغ گرم نوسانات قیمت با توجه به میزان عرضه و تقاضا متفاوت است.

, خبرنگار ما , خبرنگار ما,

وی با بیان اینکه قیمت مرغ گرم ممکن است بین 200تا 300 تومان نوسان داشته باشد، عنوان کرد: در زمینه تأمین مرغ گرم مشکلی وجود ندارد؛ همچنین قیمت انواع ماهی در طول ماه مبارک رمضان افزایش پیدا نخواهد کرد.

,

سیستانی با اشاره به اینکه قیمت مرغ گرم هم اکنون 81000 ریال می باشد، گفت: قیمت ماهی هوور و سفید درجه یک 260000 ریال و قیمت  هر کلیو ماهی شیر درجه یک 495000 ریال می باشد.

,

, ,

نوسان قیمت میوه و سبزیجات در سطح بازار کرمان تا چه حد خواهد بود؟

, نوسان قیمت میوه و سبزیجات در سطح بازار کرمان تا چه حد خواهد بود؟, نوسان قیمت میوه و سبزیجات در سطح بازار کرمان تا چه حد خواهد بود؟,

علی کاظمی رئیس میدان میوه و تره بار کرمان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه قیمت برخی از میوه و سیفی جات مانند هندوانه، سیب زمین، پیاز و گوجه که از جنوب استان تأمین می شود پایین است، اظهار کرد: ان شاالله در ماه مبارک رمضان شاهد افزایش قیمت نخواهیم بود.

, خبرنگار ما , خبرنگار ما,

وی با اشاره به اینکه قیمت پرتقال و سیب درختی با توجه به اتمام این محصول شاید افزایش قیمت داشته باشد،تصریح کرد: با فرا رسیدن فصل تابستان مردم گرایش به این میوه ها پیدا خواهند کرد؛ همچنین افزایش قیمت در خصوص سبزیجات نخواهیم داشت.

,

گفتنی است با توجه به اینکه جلسه ادارات مربوط به اعلام قیمت نهایی اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان در روزهای آتی برگزار خواهد شد؛پایگاه راه آرمان پس از تصویب، خبر مربوطه را انتشار خواهد داد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه