اخبار داغ

ائمه جمعه استان کرمان تاکید کردند؛

تمامی مسئولان از عزت مردم ایران شجاعانه دفاع کنند/دشمن از انسجام و اتحاد کشور هراس دارد

تمامی مسئولان از عزت مردم ایران شجاعانه دفاع کنند/دشمن از انسجام و اتحاد کشور هراس دارد
ائمه جمعه این هفته استان کرمان با تحلیل اقدام عهدشکنانه آمریکا در خروج از برجام بر حفظ عزت مردم و گرفتن تضمین از اروپایی ها تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در سراسر استان کرمان برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان؛ , راه آرمان؛ , راه آرمان؛ ,

امام جمعه کرمان:تمامی مسئولان از عزت مردم ایران شجاعانه دفاع کنند

, امام جمعه کرمان:تمامی مسئولان از عزت مردم ایران شجاعانه دفاع کنند, امام جمعه کرمان:تمامی مسئولان از عزت مردم ایران شجاعانه دفاع کنند,

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان با یادآوری سالروز فتوای تاریخی تحریم تنباکو بیان داشت: لغو امتیاز تنباکو اولین اقدام مردم ایران دربرابر استکبار بود که کمر استعمار انگلیسی را شکست.

,

خطیب جمعه کرمان با اشاره به عهدشکنی آمریکا گفت:امروز نیز در یک وضعیت تاریخی هستیم و مسئولان اعم از دولت ، مجلس و شورای عالی امنیت ملی در یک امتحان بزرگ باید با شجاعت از عزت مردم دفاع کنند.

,

وی ادامه داد: مطبوعات، رسانه ها و صاحبان تریبون نیز باید از یکپارچگی ملت در برابر استکبار محافظت کنند.

,

علیدادی سلیمانی تاکید کرد: نسل های آینده خواهند دانست که این ملت در برابر استکبار زمان خود ایستاد و انشاالله به پیروزی می رسد.

,

امام جمعه منوجان:باید در تمام صحنه‌ها قوی و استوار باشیم/دشمن از انسجام و اتحاد کشور هراس دارد

, امام جمعه منوجان:باید در تمام صحنه‌ها قوی و استوار باشیم/دشمن از انسجام و اتحاد کشور هراس دارد, امام جمعه منوجان:باید در تمام صحنه‌ها قوی و استوار باشیم/دشمن از انسجام و اتحاد کشور هراس دارد,

جت‌الاسلام امین رضوانی امام جمعه منوجان  ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت روز بین‌المللی خانواده در 20 اردیبهشت ماه، اظهار داشت: خانواده ارزشمندترین نهاد اسلامی از زمان شکل‌گیری بشر بوده که در سرنوشت انسان و جامعه تأثیرگذار است.

,

ویدر ادامه ،افزود: در این راستا اگر نگاهی به تاریخ خانواده بیندازیم، پی می‌بریم که جایگاه پدر، مادر، برادر و خواهر نقش بسیار مهمی در ایجاد خانواده دارد، اما امروزه با گسترش ارتباط‌های مجازی کمرنگ شدن ارزش دین، حفظ ناموس و غیرت‌ورزی بلای جان خانواده‌ها شده است.

,

رضوانی تصریح کرد: از جمله مسائلی که خانواده‌ها باید به آن دقت کنند، گرمی، صمیمیت و صحبت‌های خانوادگی است که آن را در فضاهای مجازی دفن کرده‌اند، بزرگترین خطری که امروزه هستی ما را در بر گرفته، همین فضاهای مجازی است.

,

امام جمعه منوجان با اشاره به رویدادهای منطقه و جهان ادامه داد: همان‌طور که انتظار می‌رفت، آمریکا با آن همه هیاهویی که داشت از برجام خارج شد و در این بین یک چیز برای ملت ایران به اثبات رسید و آن اینکه مسؤولان باید پیرو رهنمودهای رهبری باشند.

,

رضوانی عنوان کرد: 10 سال است که مقام معظم رهبری هر سال را در راستای تحکیم اقتصاد کشور نامگذاری می‌کنند، اگر مدیران ما در این مدت به صورت اصولی و بنیادی کار می‌کردند، مشکلات اقتصادی رفع شده بود.

,

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بیان داشت: به هیچ قدرتی اعتماد نمی‌کنیم و باید در تمام صحنه‌ها قوی و استوار باشیم، همان‌طور که کشور ما در زمینه دفاعی قدرتمند است در زمینه اقتصادی نیز می‌توانیم، قدرتمند باشیم.

,

امام جمعه منوجان با توجه به خروج رئیس جمهور آمریکا از برجام ابراز داشت: اصلی‌ترین مسئله خروج آمریکا از برجام تفرقه انداختن بین مردم و مسؤولان ما است و بزرگترین تهدید برای ملت ایران دوقطبی بودن محسوب می‌شود.

,

رضوانی خاطرنشان کرد: بزرگترین قدرت کشور انسجام و اتحاد ما است که دشمن از این مسئله هراس دارد، امروز مسؤولان را متهم نمی‌کنیم، بلکه باید با همدلی و پرهیز از هرگونه اختلاف در جامعه پیرو رهنمودهای مقام معظم رهبری باشیم.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه