اخبار داغ

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

اعتماد به آمریکا در برجام همانند اعتماد به گرگ بود

اعتماد به آمریکا در برجام همانند اعتماد به گرگ بود
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: کسانی که در بحث اعتماد به آمریکا دو دل بودن به این نتیجه رسیدن که اعتماد به دشمن و آمریکا و زیر تعهد امضا کردن با گرگ درست نیست و کشور ما به دنبال تعهد با آمریکا و مقید بودن به آن و این مباحث نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سردار حبیب شهسواری در گفت و گو با اروم نیوز، در خصوص برجام و سخنان سخیف چند روز گذشته رئیس جمهور آمریکا، اظهار داشت: سرنوشت برجام از ابتدا مشخص بود یعنی وقتی که به دشمنان اعتماد کنیم و با آنها به مذاکره بنشینیم نتیجه ای جز بدعهدی در پی نخواهد داشت و بعد از چند سال در این بحث و امضای ۱+۵ در برجام به این بدعهدی آمریکا رسیدیم. دشمنی که حتی تعهدات بین المللی را زیر پا گذاشته و هیچ ارزشی به حرف ها، تعهدات و امضای خود قائل نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: اما یکی از خوبی های برجام این بود کسانی که در بحث اعتماد به آمریکا دو دل بودن به این نتیجه رسیدن که اعتماد به دشمن و آمریکا و زیر تعهد امضا کردن با گرگ درست نیست و کشور ما به دنبال تعهد با آمریکا و مقید بودن به آن و این مباحث نیست.

,

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، بیان کرد: ما مردم عزیز ایران اسلامی اصلا به آمریکا اعتماد نداریم و این بی اعتمادی ریشه در تاریخ گذشته دارد و مشاهده کردیم مقام معظم رهبری در پاسخ به سخنان سخیف ترامپ به صراحت فرمودند که ترامپ نمی تواند غلطی بکند!

,

وی، ادامه داد: بزرگ تر از ترامپ هم نتوانستند کاری با نظام جمهوری اسلامی بکنند چون این نظام به عنوان یک نظام مردمی می باشد که اولا خدا و ثانیاً مردم شریف را دارد.

,

سردار شهسواری، خاطرنشان کرد: مردم عزیز جمهوری اسلامی ایران، رهبر معظم انقلاب را به‌ عنوان هدایتگر اصلی انقلاب می دانند. ما اعتقاد داریم که با راهنمایی های رهبر می توانیم از گردنه‌ها عبور کنیم و نیازی هم به آمریکا نداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه