اخبار داغ

در ادامه واردات بی رویه؛

حجاب بانوان ایرانی در دست خارجی ها!/ واردات 2میلیارد و 500میلیون ریالی چادر و روسری به کشور

حجاب بانوان ایرانی در دست خارجی ها!/ واردات 2میلیارد و 500میلیون ریالی چادر و روسری به کشور
براساس آمار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران طی سال گذشته قریب به 2میلیارد و 500میلیون ریال واردات اقلام مربوط به حجاب بانوان از جمله چادر، شال و روسری و غیره از کشورهای مختلف وارد ایران شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، ایران یکی از کشور هایی است که از ابتدای تاریخ تا کنون، قبل و بعد از ورود اسلام مدعی وجود حجاب در بین بانوان و آقایان می باشد اما در سال گذشته که از سوی مقام معظم رهبری سال « اقتصاد مقاومتی: تولید- اشتغال» نامگذاری شده بود، تنها 200محموله چادر، شال، روسری و غیره از کشورهای مختلفی شامل چین، امارات متحده عربی، لهستان، سوئد،فرانسه، تایلند، ترکیه و غیره وارد کشور شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

, ,
ارزش ریالی این محموله ها 72هزار و 147دلار به ارزش ریالی 2میلیارد و 478میلیون و 8هزار و 844ریال می باشد که این میزان می توانست با حمایت از تولید داخل در کشور صرف شود.
بانوان و آقایان خیاط حاضر در کشور ایران توانایی دوخت و دوز هرگونه لباس و اقلامی به مثل چادر، شال، روسری و غیره را با بهره گیری از تولیدات صنعت نساجی کشور دارا می باشند اما باید به این توانایی یک اعتمادی از سوی مسئولان صورت بگیرد.
,
,
, ,

امسال که سال «حمایت از کالای ایرانی» توسط رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است نیز بر تولید داخل باید تاکید بیشتری شود تا بتوانیم شاهد تحقق این نام باشیم و جلوه ای زیبا از اقتصاد مقاومتی را به نمایش بگذاریم .
 
انتهای پیام/
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه