اخبار داغ

با حضور سرداران و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت؛

اجلاسیه یاد یاران در پردیس سینما بهمن سنندج آغاز شد / سردار رجبی : اتحاد انصار و مهاجر در استان کردستان یکی از ماندگارترین جلوه های بیداری اسلامی بود

اجلاسیه یاد یاران در پردیس سینما بهمن سنندج آغاز شد / سردار رجبی : اتحاد انصار و مهاجر در استان کردستان یکی از ماندگارترین جلوه های بیداری اسلامی بود
اجلاسیه یاد یاران با حضور بیش از 800 نفر از فرماندهان، سرداران و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در سنندج آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، اجلاسیه همایش یاد یاران با حضور 800 تن از فرماندهان لشگری سراسر کشور در پردیس سینما بهمن سنندج آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در اغاز این برنامه با بیان اینکه کردستان سرزمین فداکاری های تکرار نشدنی است، اظهار داشت: ایران اسلامی در عصر کنونی طلایه دار بیداری اسلامی کشورهای مسلمان است که حاصل تلاش و رشادت و جانبازی روحانیون است.

,

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) در شرایط دشواری انقلاب را به پیروزی رساندند افزود: این انقلاب حاصل رنج و محنت علما، روحانیون و مجاهدان در راه خدا و هدیه‌ای است که خداوند به ملت ما ارزانی داشته است.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان با اشاره به شهیدان و جانبازان کردستانی خاطر نشان کرد: رزمندگان کرستانی از استوانه های تاثیرگزار نظام اسلامی هستند.

,

وی تصریح کرد: استان کردستان به عنوان اولین نشانگاهی بود که دشمنان نظام با هدف سرنگونی حاکمیت اسلامی آن را نشانه گرفتند.

,

رجبی اتحاد انصار و مهاجر را از ماندگارترین جلوه های بیداری اسلامی در کردستان برشمرد و گفت: امنیت پر آوازه فعلی ایران اسلامی حاصل همین فداکاری های شهدا و پیشکسوتان فعلی است.

,

وی در ادامه گفت: مردم کردستان همیشه قدردان این جانفشانی رزمندگان بوده اند و با آنها بیعت کرده اند که تا ابد یار ویاور انقلاب خواهند بود و توطئه های دشمنان هیچوقت در آنان اثر نخواهد داشت. 

,

رجبی افزود: 22 اردیبهشت نقطه عطفی در تاریخ کردستان است و سالروز ورود رهبر انقلاب به این دیار است که رهبر معظم انقلاب با حضور خود جایگاه کردها را در تاریخ ایران اسلامی تثبیت نمودند و این سفر برکت های فراوانی برای استان به همراه داست.

,

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب قوم کرد را از صاحبان اصلی نظام برشمرد و افزود: به فرموده رهبر انقلاب کردها نه تنها بخشی از این نظام بلکه از صاحبان اصلی آن هستند و کرد و زبان کردی یک سرمایه ملی و فرصتی بی بدیل، و نه تهدید برای انقلاب می باشند.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان ادامه داد: اینک کردستان به پاس فداکار های بزرگ مردان حق امنیت پایدار دارد و سپاه علاوه بر این خدمات ارزنده ای را نیز ارائه داده است.

,

وی افزود: اجرای بیش ار 7 هزار پروژه محرومیت زدایی در استان کردستان بخشی از این خدمات است و درصدد هستیم تا امنیت معیشتی را در کنار امنیت پایدار ایجاد کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه