اخبار داغ

امام جمعه موقت سنندج:

وحدت، ایمان و ولایت فقیه سه مولفه اصلی اقتدار ایران اسلامی هستند

وحدت، ایمان و ولایت فقیه سه مولفه اصلی اقتدار ایران اسلامی هستند
امام جمعه موقت سنندج گفت: وحدت، ایمان و رهبری سه مولفه اصلی اقتدار ایران هستند و تا زمانی که این سه مولفه را حفظ کنیم قطعا هیچ دشمنی را یارای مقابله با ملت آزاده ایران نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، ماموستا محمد امین راستی پیش از ظهر امروز و در اجلاسیه یاد یاران که در سینما بهمن شهر سنندج برگزار می شود، با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) پیکر استکبار جهانی را به لرزه انداخت، اظهار داشت: ما باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم و بدانیم که امنیت کنونی به واسطه خون شهدا و به واسطه ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام ایجاد شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

وی با تاکید بر اینکه دشمنی های دشمنان اسلام همیشگی خواهد بود افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان اسلام با ایجاد توطئه های بسیار به دنبال مقابله با انقلاب اسلامی بودند.

,

امام جمعه موقت سنندج خاطر نشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت رهبری های امام خمینی (ره) و پس از ایشان به برکت رهبری های مقام معظم رهبری و به واسطه ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و اتحاد و یکپارچگی ملت ایران اسلامی هیچ وقت به اهداف خود نرسیدند و نخواهند رسید.

,

وی لطف الهی را شامل حال ملت ایران اسلامی دانست و بیان داشت : دشمنان با ایجاد گروهک های تروریستی همچون داعش و طالبان به دنبال توطئه گری بوده است که لطف الهی توطئه های انان را نقش بر آب می کند.

,

ماموستا راستی با اشاره به وعده الهی ادامه داد: این وعده الهی است که اداره دنیا به دست صالحان خواهد بود و رسیدن به این حقیقت وعده ای است که تحقق خواهد یافت.

,

به گفته راستی دشمنان نمی توانند، قدرت، اتحاد و اقتدار ما را تحمل کنند و بنابراین با مانع تراشی به دنبال متوقف ساختن پیشرفت های ما هستند.

,

وی با اشاره به سرسپردگی حکام خلیج فارس و سران آل سعود در برابر استکبار جهانی، ادامه داد: ملت ایران اسلامی ملتی آزاده و سربلند هستند و هیچ گاه اجازه نفوذ و تسلط دشمن را نخواهند داد.

,

امام جمعه موقت سنندج به وضع تحریم ها علیه ایران اسلامی اشاره نمود و بیان داشت: ملت ایران اسلامی با این تحریم ها و تهدیدهای دشمنان خود بزرگ شده است و از وضع تحریم و تهدید ترسی ندارد.

,

وی به خروج امریکا از برجام اشاره نمود و با تاکید بر اینکه امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند افزود: کشورهای اروپایی نیز قابل اعتماد نیستند و ما نباید منتظر تضمین از سوی انان باشیم و باید با اتکا به توان داخلی قدم برداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه