اخبار داغ

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در اردبیل؛

توجه به تولیدات بومی، موجب مهاجرت معکوس جوانان می شود

توجه به تولیدات بومی، موجب مهاجرت معکوس جوانان می شود
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در جمع دانشگاهیان اردبیل گفت: توجه به تولیدات بومی شهرستان ها و روستاها در استان علاوه بر رشد اقتصادی و کارآفرینی، موجت مهاجرت معکوس جوانان نیز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان پیش از ظهر امروز در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اردبیل به وضعیت جوانان استان اشاره کرد و گفت: دانشجویان و جوانان از جمله اقشاری هستند که با تجربه مدیریتی در این سنین می توانند نقش بسزایی در اینده کشور ایفا کنند بنابر این باید به آنها اعتماد و توجه کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی وضعیت اشتغال و کارآفرینی در استان را متذکر شد و با بیان اینکه معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از بخش صندوق کارآفرینی در استان حمایت می کند گفت: این صندوق با هدف ارائه تسهیلات با نرخ 4 درصد به کارآفرینان راه اندازی خواهد شد.

,

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به اهداف این صندوق اشاره کرد و گفت: توسعه استان و اشتغالزایی جوانان از جمله اهداف مسئولان در راه اندازی این صندوق است که امیدواریم اردبیل به بهترین الگو در این زمینه تبدیل شود.

,

وی بحث رونق تولیدات بومی در شهرستان ها را یاداور شد و گفت: توجه به تولیدات بومی شهرستان ها و روستاها علاوه بر رشد اقتصادی استان و کارآفرینی، موجت مهاجرت معکوس جوانان نیز خواهد شد.

,

تندگویان در پایان سخنان خود به بحث گردشگری نیز پرداخت و با بیان اینکه استان اردبیل در این زمینه از ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی برخوردار است،گفت:جذب گردشگر و رونق این صنعت باید جزو مهمترین اولویت های استان قرار گیرد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه