اخبار داغ

سرلشگر ایزدی:

شهدای انصار و مهاجر امنیت پایدار مردمی را در کردستان به وجود آوردند/ اعتماد به انگلیس و فرانسه در برجام ساده لوحانه است!

شهدای انصار و مهاجر امنیت پایدار مردمی را در کردستان به وجود آوردند/ اعتماد به انگلیس و فرانسه در برجام ساده لوحانه است!
فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: شهدای انصار و مهاجر امنیت پایدار مردمی را در کردستان به وجود آوردند و این امنیت نه تنها شامل کردستان بلکه منطقه را نیز در بر گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، مصطفی ایزدی امروز و در مراسم اجلاسیه یاد یاران که با حضور 800 نفر از فرماندهان، سرداران و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت استان کردستان در سالن سینما بهمن سنندج برگزار شد، اظهار داشت: شهدای ما با پیمانی که با خدای خود بستند استوارانه در مسیر ولایت ایستادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلاب ارزشها است، افزود: انقلاب اسلامی ایران معادلات جهانی را بر هم زد و قدرت شرق و غرب را در هم کوبید.

,

 

,

سرلشگر ایزدی با تأکید براینکه یکی از اصلی‌ترین شعارهای انقلاب اسلامی وحدت است، خاطرنشان کرد: وحدت با نگاه سیاسی در انقلاب اسلامی شکل نمی‌گیرد بلکه به عنوان  یک اصل در مکتب اسلام شناخته شده است.

,

 

,

وی ادامه داد: شهدای انصار و مهاجر امنیت پایدار مردمی را در کردستان به وجود آوردند و این امنیت نه تنها شامل کردستان بلکه منطقه را نیز در بر گرفته است.

,

 

,

این فرمانده نظامی با بیان خاطرات دفاع مقدس در کردستان، گفت: دولت، جهادگر، انصار و مهاجر در کردستان به یک ید واحد تبدیل شده بودند و پیروزی‌هایی را یکی پس از دیگری شکل می‌دادند.

,

 

,

وی ادامه داد: نیروهای مسلح خارجی هم کمک حال کومله و دموکرات بودند و می‌خواستند نور انقلاب و اسلام را در منطقه خاموش کنند و اکنون نیز دشمن با بیداری کامل به دنبال راه انداختن جنگ مذهب علیه مذهب در منطقه است.

,

 

,

سرلشگر ایزدی گفت: در حادثه اوایل انقلاب در کردستان سپاه و ارتش به یک لشگر الهی در منطقه تبدیل شده بودند و پیروزی‌های بسیاری نیز از این مسئله نشأت گرفت.

,

 

,

وی گفت: فرماندهان ما نه تنها زندانیان کومله و دموکرات را مورد آزار قرار نمی‌دادند بلکه آنان را ارشاد می‌نمودند و تفهیم می‌کردند تا در مسیر حق قرار گیرند.

,

 

,

این فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا ادامه داد: ملت ایران بدانند راه شهدا ادامه دارد و قیام برای خدا باید همواره در زندگی جاری و ساری باشد.

,

 

,

وی با بیان اینکه حرکت در مسیر وحدت دژ مستحکم ولایت است، گفت: این دژ مستحکم مرد عمل می‌خواهد و احتیاج به جهاد دارد.

,

 

,

وی خطاب به بازنشستگان عرصه جهاد و شهادت عنوان کرد: یک جهادگر بازنشسته نباید اینگونه فکر کند که مسؤولیت او تمام شده و درخانه بنشیند بلکه باید تداوم دهنده راه شهدا باشد و این اقدام با جهاد انجام می‌شود، البته جهاد به معنای اسلحه به دست گرفتن نیست و کمترین کاری که می‌تواند برای تداوم انقلاب انجام دهد جهاد محسوب می‌شود.

,

 

,

, ,

 

,

سرلشگر ایزدی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی با صلابت به پیش می‌رود، افزود: امروز که بحث برجام مطرح است باید دشمن بداند ما یک کشور قدرتمند هستیم و همانگونه که در جنگ تحمیلی در برابر چندین کشور خارجی و رژیم بعث عراق قرار گرفتیم و نتوانستند ما را زمین گیر کنند امروز نیز با وحدت و یکپارچگی در مقابل دشمن ظالم سر خم نخواهیم کرد.

,

 

,

وی گفت: امروز جبهه مقاومت قدرتمند تر از گذشته شده و این جبهه توانست در چندین روز گذشته برای اولین بار موشک‌های خود را به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کند. وی افزود: جبهه مقاومت قدرت خود را در جنگ تحمیلی و جنگ کردستان نشان داد.

,

 

,

این فرمانده نظامی با اشاره به اینکه دشمن برای نظام اسلامی برنامه دارد، گفت: یکی از برنامه‌های دشمن در همین برجام است. دشمن به دنبال آن است تا با القای یأس و ناامیدی به جامعه ما را از ادامه مسیر منحرف کند. وی افزود: چگونه می‌توان در مسئله برجام به انگلیس و فرانسه که دشمنی تاریخی با ایران دارند اطمینان کرد!

,

 

,

وی با تأکید براینکه ما برای حفظ این انقلاب و وحدت حاصل از آن خون‌ها داده‌ایم و باید پاسدار این خون‌ها باشیم، افزود: دشمن امروز با استفاده از سلاح ماهواره، فضای مجازی، یاأس و ناامیدی و جنگ روانی به دنبال جنگ نیابتی داخلی در ایران است و مهم‌ترین رسالت ما در این راستا قرار گرفتن در مسیر شهدا و ادامه دادن راه آنان است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه