اخبار داغ

رئیس انجمن مددکاری اجتماعی:

۶۰ هزار مددکار اجتماعی در کشور نیاز داریم/ تعداد کودکان کار در کلانشهرها بیشتر است

۶۰  هزار مددکار اجتماعی در کشور نیاز داریم/ تعداد کودکان کار در کلانشهرها بیشتر است
رئیس انجمن مددکاری اجتماعی کشور گفت: 60 هزار مددکار اجتماعی در کشور نیاز داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; سید حسن موسوی چلک امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه 60 هزار مددکار اجتماعی در کشور نیاز داریم، اظهار کرد: در حال حاضر حدود 10 هزار مددکار اجتماعی در کشور فعالیت می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه بخشی از مراکز بازپروری معتادان تحت نظر بهزیستی و بخش دیگر زیر نظر وزارت بهداشت آغاز به‌کار کرده‌اند، ابراز کرد: تمام تلاش‌مان را برای ارتقا کیفیت این مراکز به کار خواهیم گرفت که خوشبختانه رضایت از خدمات ارائه شده در مراکز بازپروری معتادان افزایش یافته است.

,

رئیس انجمن مددکاری اجتماعی کشور با بیان اینکه بسیاری از پست‌های مددکاری اجتماعی توسط افراد غیرمتخصص پر شده است، عنوان کرد: در حوزه آسیب‌های اجتماعی با حوزه‌هایی سر و کار داریم که موضوع ثابتی نیستند و باید در حوزه مددکاران اجتماعی خود را به روز کنیم که این اقدام باید در دانشگاه‌ها با تغییر سرفصل‌ها و در سازمان‌های اداری با برگزاری دوره‌های ضمن خدمت انجام گیرد.

,

موسوی چلک با بیان اینکه موضوع طلاق را یک پدیده اجتماعی مهم است، خاطرنشان کرد: مشاوره قبل  از ازدواج بسیار می‌تواند در جلوگیری از طلاق موثر باشد و از آمار طلاق بکاهد.

,

وی با تاکید بر آموزش ازدواج و زندگی زناشویی در خانواده و مدرسه ادامه داد: این آموزش‌ها در آموزش و پرورشی امکان‌پذیر است که اولویت مهم آن امور اجتماعی باشد.

,

رئیس انجمن مددکاری اجتماعی کشوربا اشاره به اینکه آمار درستی از ثبت کودکان کار در کشور وجود ندارد، اظهار کرد: سیستمی برای ثبت این آمار وجود ندارد،اما باید گفت که تعداد کودکان کار در کلانشهرها بیشتر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه