اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان:

آتش سوزی منزل مسکونی یک کشته برجا گذاشت/ 5سارق حرفه ای در زنجان دستگیر شدند

آتش سوزی منزل مسکونی یک کشته برجا گذاشت/ 5سارق حرفه ای در زنجان دستگیر شدند
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به وقوع آتش سوزی در منزل مسکونی در زنجان گفت: در این حادثه یکی از اعضای خانواده در اثر سقوط از ساختمان جان خود را از دست داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مختار شیر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا از وقوع یک مورد آتش سوزی منزل در یک مجتمع مسکونی خبر داد و اظهار کرد: در اثر این آتش سوزی یک نفر از طبقه چهار سقوط و جان باخت.   

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی تصریح کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک مورد آتش سوزی منزل در یک مجتمع مسکونی در شهرک پونک بلافاصله واحد گشت به محل اعلامی اعزام شدند.   

,

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان بیان کرد: ماموران با حضور در محل و در تحقیقات اولیه دریافتند یک واحد مسکونی دچار حریق شده که در اثر این حادثه یک نفر خانم از طبقه چهارم سقوط و فوت کرده است.    

,

وی با اعلام اینکه در این حادثه چهار نفر از اعضاء این خانواده دچار سوختگی شده و به بیمارستان منتقل شدند گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و موضوع تحت رسیدگی است.

,

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان در ادامه از دستگیری پنج سارق منازل و اماکن خصوصی طی 48ساعت گذشته خبرداد و گفت: این متهمان به 12 فقره سرقت اعتراف کردند.

وی بیان کرد: درپی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهر ستان زنجان موضوع دردستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت.

شیرمحمدی گفت: با کار اقدامات فنی پلیسی و گشت زنی های هدفمند در طی دو روز گذشته پنج سارق شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این متهمان دربازجویی های صورت گرفته به 12 فقره سرقت ازاماکن خصوصی و منازل اعتراف کردند که پس ازتشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

,
,
,
,
,
,
,

این مقام انتظامی به شهروندان توصیه کرد: منازل و اماکن خود را به سیستم های هشدار دهنده تجهیز نمایند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه