اخبار داغ

2000 موقوفه آذربایجان شرقی سند دار خواهند شد

2000 موقوفه آذربایجان شرقی سند دار خواهند شد
مدیر اسناد سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: آنچه که تکلیف آذربایجان شرقی برای اخذ سند موقوفات در سال جاری است 900 سند مالکیتی است که مقرر شده است، دو هزار موقوفه آذربایجان شرقی سند دار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از آناج، حجت الاسلام و المسلمین اژدری، مدیر اسناد سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در جمع خبرنگاران گفت: آنچه که تکلیف آذربایجان شرقی برای اخذ سند موقوفات در سال جاری است، 900 سند مالکیتی است اما در همایش منطقه ای ثبت، مقرر شد 2000 موقوفه آذربایجان شرقی سند دار شوند.

وی تاکید کرد: روند اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی بسیار خوب است و حرکت رو به جلو و با نشاط با مدیریت مناسب حجت الاسلام حسینی شکل گرفته است.
 
وی اظهار کرد: امروز آنچه که اثبات مالکیت می کند سند مالکیت بوده و اخذ سند مشخص کننده وضعیت یک ملک است و بهینه کردن آن بدون اخذ سند ممکن نیست.

اژدری اظهار کرد: سازمان اسناد و مدارک خود را به شکل نوین مرمت و بازنگری می کند و وقف نامه های آذربایجان شرقی هم به همین منظور به مرکز منتقل خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, آناج,
,
, وی تاکید کرد: روند اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی بسیار خوب است و حرکت رو به جلو و با نشاط با مدیریت مناسب حجت الاسلام حسینی شکل گرفته است.,
,
, وی اظهار کرد: امروز آنچه که اثبات مالکیت می کند سند مالکیت بوده و اخذ سند مشخص کننده وضعیت یک ملک است و بهینه کردن آن بدون اخذ سند ممکن نیست.,
,
,

انتهای پیام/ص

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه