اخبار داغ

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دنا خبر داد؛

ایجاد اردوگاه امداد در شهر سی سخت و پاتاوه/توزیع چادرهای امانی بین دهیاری های روستاهای شهرستان دنا

ایجاد اردوگاه امداد در شهر سی سخت و پاتاوه/توزیع چادرهای امانی بین دهیاری های روستاهای شهرستان دنا
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دنا گفت: برای امنیت بیشتر و آمادگی کامل نیروهای امدادی اردوگاه امداد و نجات در دو شهر سی سخت و پاتاوه برپا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازسفیر دنا،سید دارا دادفر در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری به ایجاد اردوگاه امداد و نجات در شهر سی سخت و شهر پاتاوه اشاره کرد و گفت: با توجه به  زمین لرزه های پیاپی و پس لرزه های بعد از آن بعد از زلزله بالای 5.2 ریشتری دنا برای آمادگی کامل و خونسردی  و امنیت بیشتر مردم شهرستان دنا ایجاد دو اروگاه امداد را در شهر سی سخت و شهر پاتاوه در دستور کار قرار دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر دنا,

وی با بیان اینکه اردوگاه امداد در شهر سی سخت در حال حاضر برپااست، بیان کرد: این اردوگاه در حال حاضر در سایت شهر سی سخت برپا شده و خانواده هایی که می خواهند جوانب احتیاط را رعایت کنند می توانند در این اردوگاه استقرار یایند.

,

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دنا به برخی خبرها مبنی بر توزیع چادر بین مردم نیز اشاره کرد و گفت: چادرهای هلال احمر فقط در منطقه اردوگاه و مناطقی که ارزیابهاپیش بینی کنند امکان نصب دارند.

,

دادفر با بیان اینکه چادرهای هلال احمر به صورت امانی بوده و افراد متقاضی در ازای دریافت این چادرها بایدبرگه وثیقه را پر کنند،بیان کرد:حتی جمعیت هلال احمر به برخی از دهیاریها نیز چادر توزیع کرده و حتی در برخی از روستاها که خانواده های آنان با مشکلاتی روبه رو بوده و حتی فرزند معلولی داشته باشند چادر برای آنان برپا شده است.

,

وی با بیان اینکه این چادرها باید بعد از اتمام و به پایان رسیدن مأموریت به هلال احمر باز گردانده شوند، ابراز کرد: این یک موضوع قانونی است و کسانی که متقاضی چادر هستند باید بدانند که این چادرها به صورت امانی درخدمت آنان قرار میگیرد وبعدا باید به جمعیت هلال احمر باز گردانده شوند.

,

لازم به ذکر است در روزهای گذشته و از تاریخ 12 اردیبهشت ماه بعد از زلزله 5.2ریشتری دنا چندین پس لرزه حتی بالای 4ریشتر شهرهای یاسوج و سی سخت و حومه آن را لرزانده است که همین موضوع باعث رعب و وحشت مردم این مناظق شده که در این زمینه برخی از مردم از بیم زلزله های شبانه، شب را بیرون از خانه های خود سپری کرده اند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه