اخبار داغ

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس:

برجام، حاصلی جز عقب نگه داشتن کشور در مسائل هسته ای نداشت / توافق با اروپا اشتباهی دیگر است

برجام، حاصلی جز عقب نگه داشتن کشور در مسائل هسته ای نداشت / توافق با اروپا اشتباهی دیگر است
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مسئولان باید خروج از برجام را هرچه سریعتر عملیاتی کنند، گفت: برجام، حاصلی جز عقب نگه داشتن کشور در مسائل هسته ای نداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا حاجی بابائی در گفت و گو با نافع، با اشاره به خروج آمریکا از برجام اظهار داشت: این اتفاق درسی عبرت آموز برای ما بود و بار دیگر به ما اثبات شد آمریکا قابل اعتماد نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی با بیان اینکه مذاکره با آمریکا هیچ پیامد مثبتی نداشته و ندارد، عنوان کرد: اروپایی ها هم جدا از آمریکا نیستند، هرچند که نظری خلاف این امر دارند اما بعید است آن ها بین ایران و آمریکا، ایران را انتخاب کنند؛ بنابراین نباید یک بار دیگر ضربه ای را که از آمریکا خوردیم از اروپا هم بخوریم.

,


عضو فراکسیون ولایت در مجلس شورای اسلامی تبیین کرد: موضع گیری های امروز ما باید متفاوت از موضع گیری های گذشته باشد، چرا که راه گذشته اشتباه بود و به قیمت ضربات سنگین به مسائل هسته ای تمام شد.

,
,


وی با بیان اینکه برجام حاصلی جز عقب نگه داشتن کشور در مسائل هسته ای نداشت، گفت: ما باید در ادامه راه فرمایشات مقام معظم رهبری را نصب العین قرار داده و به منابع داخلی خود متکی باشیم زیرا قطعا مذاکره مجدد و تداوم صحبت با آمریکا ثمری برای ایران نخواهد داشت.

,
,


حاجی بابایی ادامه داد: تحقق اقتصاد مقاومتی با منابع سرشار موجود و نیروی انسانی فعال و خوش فکر میتواند کشور را به سمت پویایی و رونق پیش ببرد بنابراین باید مسؤولین کشور تمرکز خود را بر تقویت اقتصاد به اتکای منابع داخلی بگذارند نه بر محور قرار دادن برجام.

,
,


وی در پایان تأکید کرد: اگرچه دولت در این توافق شکست خورد و حرف بزرگان نظام را نشنیده گرفت و با اعتمادی نسبتا کامل به آمریکا پیش رفت اما امروز وقت آن نیست با دستاویز این شکشست کشور را صحنه مناقشه و اختلافات داخلی کنیم بلکه باید با اتحاد و وفاق داخلی به سمت توسعه و مقابله با توطئه های استکبار پیشروی کنیم.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه