اخبار داغ

خسارت طوفان به باغ های کشاورزی شهرستان راور +جزئیات

خسارت طوفان به باغ های کشاورزی شهرستان راور +جزئیات
در پی وقوع تند بادهای شدید طی ۲۴ساعت گذشته در منطقه فیض آباد و طرز از توابع بخش مرکزی شهرستان راور به 570هکتار باغات، اراضی و زمین های کشاورزی این منطقه خسارات فراوانی وارد آمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاروانسرا راور؛ در پی وقوع تند بادهای شدید طی ۲۴ساعت گذشته در منطقه فیض آباد و طرز از توابع بخش مرکزی شهرستان راور به 570هکتار باغات، اراضی و زمین های کشاورزی این منطقه خسارات فراوانی وارد آمده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاروانسرا راور,

قنبری رئیس جهاد کشاورزی شهرستان راور در این رابطه گفت: تندبادهایی با سرعت بیش از 58کیلومتر در ساعت، از صبح شنبه تا بامداد امروز در شهرستان راور و خصوصا روستاهای منطقه فیض آباد و طرز موجب خسارات به 570 هکتار از باغات، اراضی و زمین های کشاورزی این منطقه شده است که باعث قطع درختان، ریزش میوه های نارس زرد آلو، گردو و بادام شده است.
وی خاطرنشان کرد: هنوز از حجم خسارات گزارش دقیقی مخابره نشده اما مشاهدات در روستاهای طرز وفیض آباد، حاکی از آن است که حجم زیادی از درختان میوه این بخش با مشکلات عدیده ای روبرو شده است.

,
,

همچنین طوفان به تاسیسات برق منطقه ای و تعدادی خانه مسکونی خسارت وارد کرد و اهالی شهرهای راور و روستاهای طرز وفیض آباد با خاموشی های مقطعی روبه رو شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه