اخبار داغ

رئیس اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه؛

مبنای افزایش اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی، صندوق رفاه است

مبنای افزایش اجاره بهای خوابگاه های دانشجویی، صندوق رفاه است
رئیس اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه گفت: تمام دانشگاه‌های سراسر کشور بر اساس تعرفه‌های مصوبی که از سوی صندوق رفاه اعمال می‌شود عمل می‌کنند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، این روز ها یکی از مسائلی که دانشجویان مختلف برای سال تحصیلی جدید با آن دست و پنجه نرم می کنند، موضوع افزایش اجاره بها دانشگاهی است که این مسئله هزینه های سنگینی را به برخی از آنها وارد کرده و تبدیل به یک دغدغه حتی برای والدین آنها شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

افزایش اجاره بهای خوابگاه ها باید متناسب با سطح آن مکان باشد تا دانشجویان نسبت به پولی که پرداخت می کنند امکاناتی خوب و در خور توجه در محیط خوابگاه دریافت تا با خیال آسوده به تحقیق و پژوهش بپردازند.

,

با وجود این همه دغدغه دانشجویان دیگر تحمل مشکلات خوابگاهی را ندارند و قطعا از لحاظ آموزشی به آن‌ها لطمه وارد می‌شود، در این میان هزینه‌های خوابگاهی بیش از هر مشکل دیگری باری سنگین بر دوش دانشجو و خانواده است.

,

در همین راستارئیس اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه ارومیه، با بیان اینکه  اجاره بهای خوابگاه های دانشگاه ارومیه به چه شکل خواهد شد گفت: تمام دانشگاه‌های سراسر کشور بر اساس تعرفه‌های مصوبی که از سوی صندوق رفاه اعمال می‌شود عمل می‌کنند.

,

وی، تصریح کرد: لذا دانشجویان باید طبق جدول مشخص شده از سوی صندوق رفاه اجاره بهای خوابگاه خود را پرداخت کنند.

,

ولی الهوردی زاده، افزود: دانشگاه ارومیه همیشه سعی بر این داشته که دانشجو محور باشد، لذا تلاشمان این است که به دانشجو فشار مالی زیادی وارد نشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه