اخبار داغ

آشفته بازار قطعی اینترنت و تلفن در سیستان و بلوچستان/ مردم روستای هودیان 5 روز است تلفن ندارند

آشفته بازار قطعی اینترنت و تلفن در سیستان و بلوچستان/ مردم روستای هودیان 5 روز است تلفن ندارند
قطعی مکرر اینترنت و تلفن در شهرهای جنوبی سیستان و بلوچستان مشکلات فراوانی را برای مردم این منطقه به وجود آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، سال هاست مردم جنوب سیستان و بلوچستان با مشکل قطعی تلفن و اینترنت روبرو هستند و اقدامی عملی برای رفع این مشکل انجام نشده است.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
با توجه به پیشرفت‌های چشم‌گیر دنیا در زمینه اینترنت و تلفن‌ مردم برخی شهرها و روستاهای سیستان و بلوچستان هنوز باید در لابه‌لای کوه‌ها به دنبال شکار امواج تلفنی باشند.
 
,
,
علی ای حال سهم مردم روستای هودیان دلگان از وجود اینترنت و خطوط تلفن قطعی‌های مکرر چندروزه و چندهفته‌ای است که همواره موجب نارضایتی و اظهار گلایه اهالی این دهستان شده است.
 
,
,
جمعی از اهالی دهستان هودیان شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار دلگان پرس از قطعی های مکرر خطوط تلفن در این منطقه محروم اظهار گلایه کردند.
, دلگان پرس,
مرادی یکی از اهالی دهستان هودیان شهرستان دلگان در گفتگو با خبرنگار دلگان پرس اظهار کرد: خطوط تلفن همراه دهستان هودیان شهرستان دلگان از پنج روز قبل قطع است.
 
,
,
وی با تاکید بر اینکه خطوط تلفن همراه به صوت مکرر در این منطقه قطع می شوند، افزود: تاکنون اقدامی برای وصل شدن این خطوط در دهستان هودیان شهرستان دلگان انجام نشده است.
 
,
,
مرادی اضافه کرد: دهستان هودیان شهرستان دلگان با جمعیتی بالغ بر پنج هزار نفر از داشتن اینترنت و تلفن خانگی محروم است.
,
وی ادامه داد: قطعی خطوط تلفن همراه از معضلات همیشگی این دهستان محروم است.
 
,
,
آنچه مسلم است قطعی مکرر اینترنت و تلفن همراه در دهستان هودیان، مشکلات فراوانی را برای مردم به وجود آورده است که با توجه به نبود برخی امکانات ضروری نیاز مبرم به تلفن همراه، متاسفانه قطع و وصل شدن مداوم، ارتباط ساکنین را با دیگر مناطق دشوار کرده است.
 
,
,
در تماسی که پایگاه خبری عصرهامون جهت پیگیری این موضوع با شرکت مخابرات استان داشت، کسی پاسخگوی تلفن خود نبود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه