اخبار داغ

برگزاری جشن الفبا در مدرسه‌حضرت زینب(س) شهرستان بهمئی+تصاویر

برگزاری جشن الفبا در مدرسه‌حضرت زینب(س) شهرستان بهمئی+تصاویر
جشن الفبای پایه اول ابتدایی در مدرسه حضرت زینب(س) شهر لیکک برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به‌ نقل از  آوای ماغر جشن الفبای فارسی صبح امروز در مدرسه حضرت زینب (س ) شهر لیکک با حضور مدیر مدرسه و معاونین(آموزشی ،پرورشی)،دانش آموزان، آموزگاران و اولیای دانش آموزان  برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ماغر,

 در این جشن مدیر مدرسه از اینکه دانش آموزان در یک سال تحصیلی خواندن و نوشتن را یادگرفتند و سال آینده به پایه بالاتر می روند، اظهار خرسندی کرد و این موفقیت را به همه دانش آموزان و اولیاء تبریک گفت.

,

, ,

فتحعلی  آبشنگ لازمه موفقیت دانش آموزان را همکاری اولیاء با مدرسه  دانست.

,

آموزگار پایه اول این مدرسه از اینکه دانش آموزان پایه اول را به پایان رساندند  و سال آینده به پایه دوم می روند، به همه آنها تبریک گفت.

,

صمد راغ از اولیاء خواست که در تعطیلات  تابستان برای  دانش آموزان کتاب قصه و داستان های متناسب با سن آنها  تهیه کنند و سعی کنند دانش آموزان از درس خواندن فاصله نگیرند .

,

در ادامه این مراسم دانش آموزان با  خواندن حروف الفبا، شعر، روانخوانی و برنامه های شاد دیگر و گرفتن عکس یادگاری جشن را به پایان رساندند.

,

, ,

به گزارش خبرنگار آوای ماغر مراسم جشن  الفبا جشنی برای کودکان اول ابتدایی است که در پایان سال و بعد از آموختن تمام  حروف الفبای فارسی و به شکرانه با سواد شدن کودکان برگزار می شود .

,

جشن الفبای کلاس اول که به میمنت سواد آموزی کلاس اولی ها در روزهای آخر سال تحصیلی برگزار می شود دارای مراسمی شاد و پر از سرگرمی است.

,

تصاویر ضمیمه:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه