اخبار داغ

شکایت شوهر از همسر برای جهاد نکاح

شکایت شوهر از همسر برای جهاد نکاح
یک مرد 44 ساله در ترکیه با شکایت به دادگاه از ربودن پسر سه ساله اش از سوی همسر سابقش و پیوستن آنها به گروه تروریستی داعش شکایت کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از پارسینه،  روزنامه حریت با انتشار گزارشی از شکایت " شاهین آکتان " مرد ترکیه ای صاحب نمایشگاه اتومبیل و رستوران به دادگاه خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


آکتان با اشاره به اینکه همسر قرقیز تبار 23 ساله خود را طلاق داده است گفت او پسر 3 ساله اش را ربوده و برای جهاد با خود به منطقه تحت سلطه داعش در رقه سوریه برده است.

این مرد ترکیه ای با اشاره به اینکه اخلاق همسر سابقش در یک سال گذشته کاملا عوض شده بود ، گفت : او از یک سال پیش محجبه شد و نماز می خواند و در سایت های اینترنتی به دنبال جستجوی سایت های اسلامی بود.

ماجرای جالب چت یک مرد ترکیه ای با اعضای داعش: به شدت دنبال جهاد نکاح هستند.

منبع: عصرایران

این مرد ترکیه ای افزود: همسر سابقم به یکباره از تاریخ 1 جولای ناپدید شد. من با ایجاد یک صفحه جعلی در فیسبوک توانستم خودم را به عنوان زن جا بزنم و با او چت کردم. او به من گفت در رقه سوریه است و اگر می خواهم در جهاد نکاح شرکت کنم می توانم برای ازدواج با یکی از مجاهدان ! به سوریه بروم.

او گفت: همسر سابقم هم در شهر قاضی آنتپ در قالب جهاد نکاح با یکی از اعضای داعش ازدواج کرد. زنان ترکیه ای که برای جهاد نکاح به سوریه می روند نخست به صورت قاچاق به حلب می روند و از آنجا به مناطق تحت تسلط داعش فرستاده می شوند.

این مرد ترکیه ای افزود: "اعضای داعش به شدت دنبال پیدا کردن زنانی برای جهاد نکاح هستند . من در چت هایم با اعضای داعش بسیاری از آنها را مشتاق به ازدواج دیدم. حتی یکی از آنها عاشق من شده است و به شدت اصرار دارد برای ازدواج با او به سوریه بروم." 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه