اخبار داغ

معاون امور پرورشی اداره آموزش و پرورش میاندوآب:

بیش از ۲ هزار دانش آموز دختر میاندوآبی بهار سن تکلیف خود را جشن گرفتند

بیش از ۲ هزار دانش آموز دختر میاندوآبی بهار سن تکلیف خود را جشن گرفتند
معاون امور پرورشی اداره آموزش و پرورش میاندوآب گفت: مراسم جشن تکلیف و شکرگزاری قرآن امسال با حضور ۲ هزار و ۸۲ نفر دانش آموز دختر سال سوم ابتدایی در میاندوآب برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا گیو جودی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و بر اساس سند تحول بنیادین و سیاست های وزارت، مراسم جشن تکلیف و شکرگزاری قرآن دانش آموزان دختر پایه سوم ابتدایی در میاندوآب برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

معاون امور پرورشی اداره آموزش و پرورش میاندوآب ،افزود: امسال تعداد دو هزار و ۸۲ نفر از دانش آموزان پایه سوم ابتدایی رسیدن خود به سن تکلیف را جشن گرفتند.

,

وی، گفت: مراسمات جشن تکلیف در ۲ نقطه به صورت متمرکز با حضور چند مدرسه و در کنار آن در مساجد دیگری نیز با حضور دانش آموزان برگزار شد.

,

جودی، به اهداف برگزاری این مراسم نیز اشاره کرده، و تصریح کرد: برگزاری مراسم جشن تکلیف دانش آموزان، به منظور آشنایی بیشتر دانش آموزان با مسائل اعتقادی و دینی و در راستای ترویج فرهنگ دینی، قرآنی و همچنین توسعه فرهنگ حجاب و عفاف در مدارس و جامعه برگزار می شود.

,

معاون امور پرورشی اداره آموزش و پرورش میاندوآب، افزود: اجرای مراسم میثاق نامه، سرود، شعرخوانی و اقامه نماز شکر به امامت روحانی محل و قرائت دعای امام زمان (عج) از جمله بخش های این مراسم معنوی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه