اخبار داغ

با حضور معاون عمرانی استاندار؛

جایگاه جمع آوری پسماند بخش الموت غربی افتتاح شد

جایگاه جمع آوری پسماند بخش الموت غربی افتتاح شد
در مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار قزوین جایگاه جمع آوری و دفن بهداشتی پسماند بخش الموت غربی با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ صبح امروز با حضور علی فرخزاد، معاون عمرانی استانداری قزوین، اکرم نجفی مدیرکل دفتر روستایی استانداری، اکبر رحمتی بخشدار الموت غربی و اعضا شورا و شهردار منطقه، جایگاه جمع آوری و دفن بهداشتی پسماند زباله در شهر رازمیان به بهره برداری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


این سایت در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع با یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه ساخته شده و با داشتن دو خودروی مکانیزه جمع اوری زباله روزانه ظرفیت نگهداری، تفکیک و دفن بهداشتی ۲.۵ تن زباله شهرها و روستاهای الموت غربی را دارد.

در اجرای این طرح ۷۰۰ سطل زباله در ۸۳ روستای منطقه نصب شده و قرار است هر ماه زباله‌های جمع آوری شده در این سایت به سایت بزرگ ۱۰۰ هکتاری محمد آباد قزوین منتقل شود.

هم اکنون در ۸۳ روستای بخش الموت غربی روزانه حدود ۲.۵ تا ۳ تن زباله تولید می‌شود و این سایت برای ۱۵ سال طراحی و اجرا شده است.

با موافقت مدیرکل دفتر روستایی استانداری مقرر شد هزینه ساخت دو سایت جمع آوری زباله در دهستان‌های رجایی دشت و دستجرد نیز تامین شود تا این مناطق هم از این ظرفیت برخوردار شوند.

با توجه به ظرفیت‌های گردشگری الموت غربی ایجاد سایت جمع آوری بهداشتی زباله در رازمیان با کمک شهرداری نقش مهمی در تامین سلامت منطقه و مردم و بویژه جلب گردشگران دارد.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه