اخبار داغ

استاندار قزوین:

افزایش میزان صادرات غیرنفتی در استان قزوین ضروری است

افزایش میزان صادرات غیرنفتی در استان قزوین ضروری است
استاندار قزوین گفت: تدوین یک برنامه عملیاتی برای افزایش میزان صادرات غیرنفتی در استان یک امر مهم و ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص، عبدالمحمد زاهدی صبح امروز در نشست کارگروه توسعه صادارت غیرنفتی استان، اظهار کرد: تدوین یک برنامه عملیاتی برای افزایش میزان صادرات غیرنفتی در استان یک امر مهم و ضروری است که می بایست مورد توجه مدیران و صادرکنندگان قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص, شاخص,

زاهدی با تاکید بر تقویت امر تولید و افزایش کیفیت محصولات کشاورزی، صنعتی گفت: برای حضور پررنگ در بازارهای جهانی توجه به افزایش کیفیت تولیدات داخلی مورد تاکید است و حمایت از تولیدکنندگان، رفع موانع تولید و صادرات نیز این امر را سرعت می بخشد.

,

وی در ادامه افزود: توسعه صادرات با ظرفیت شناسی و بازاریابی امکان پذیر است و با ساختار مناسب و کارشناسی شده باید در کسب بازارهای هدف گام برداشت.

,

منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار هم در این جلسه تاکید کرد: علی رغم وجود ظرفیت های فراوان صادراتی در بخش کشاورزی استان ولی میزان صادرات در این حوزه قابل قبول نیست و علت عمده این امر نیز نبود پایانه صادراتی در استان است که می بایست ظرف ۳ماه آینده این امر عملیاتی شود.

,

پرزحمت رییس صنعت، معدن و تجارت استان قزوین با بیان اینکه سال گذشته ۴۸۰هزار تن کالا به ارزش ۵۸۰میلیون دلار کالا از گمرک به استان وارد شد، گفت: سال قبل ۷۷۰هزار تن کالا به ارزش ۸۱۱میلیون دلار از قزوین به خارج از کشور صادر شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه