اخبار داغ

انتصاب دو مدیر زن در شهرداری سنندج

انتصاب دو مدیر زن در شهرداری سنندج
شهردار سنندج در احکام جداگانه ای روناک بابایی را بعنوان سرپرست مدیریت اداره درآمد و کتایون خرانسازد رابعنوان سرپرست مدیریت برنامه و بودجه شهرداری منصوب نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، حشمت الله صیدی شهردار سنندج در احکام جداگانه ای روناک بابایی را بعنوان سرپرست مدیریت اداره درآمد و کتایون خرانسازد را بعنوان سرپرست مدیریت برنامه و بودجه شهرداری منصوب نمود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل،, آفتاب دل،,

 

,

در حکم صادر شده از سوی شهردار سنندج آمده است:

,

 

,

به موجب این ابلاغ وبا حفظ عنوان پست ثابت سازمانی، سرکار خانم روناک بابایی به عنوان سرپرست اداره درآمد و خانم کتایون خراسانزاد به عنوان سرپرست مدیریت برنامه و بودجه منصوب می گردید.

,

 

,

امید که با توکل به ایزد منان؛ در راستای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ در چارچوب ضوابط و مقررات، با توجه به شرح وظایف ابلاغی؛ با بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیتهای موجود در انجام وظایف محوله کوشا باشید.

,

 

,

ضروری است با سرلوحه قراردادن راهبرد تفکر، توکل و تلاش و با سازماندهی متفکرانه و هوشمندانه تمام امکانات و منابع در ا ختیار به همراه برنامه ریزی اصولی و هدفمند نسبت به انجام وظایفی که بعهده گرفته اید، مجدانه کوشش نمایید.

,

 

,

بابایی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مخابرات امن در دانشگاه علم وصنعت و از سوابق قبلی وی می توان به مدیر شهرداری ناحیه بهاران اشاره نمود.

,

 

,

خراسانزاد هم دارای مدرک کارشناسی  در رشته اقتصاد است و از سوابق قبلی وی می توان به مدیریت اداره درآمد اشاره نمود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه