اخبار داغ

با حضور امام جمعه اهواز؛

کنگره "40 شهید دانشجوی استان قزوین" برگزار شد

کنگره "40 شهید دانشجوی استان قزوین" برگزار شد
با حضور امام جمعه اهواز کنگره 40 شهید دانشجوی استان قزوین برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ نائینی، رئیس دانشگاه امام خمینی(ره) ظهر امروز(دوشنبه) در کنگره شهدای دانشجو در آمفی تئاتر دانشگاه امام خمینی(ره) اظهار کرد: امروز باید خدا را شاکر باشیم که در محفلی حضور داریم که یادی از ۴۰ شهید دانشجو استان که  ۳۸ شهید دفاع مقدس و ۲ شهید مدافع حرم هستند، خواهیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی با بیان اینکه هدف برگزاری همچین اجلاس‌هایی گردهمایی نیست، اذعان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره و اهداف و آرمان‌های شهیدان مهم ترین هدف اصلی برگزاری چنیین اجلاس‌هایی است و هر یک از ما که در این جلسات حضور پیدا می‌کنیم باید با کوله باری اندیشه خارج شویم و بتوانیم بهره ای ببریم و از آن در زندگی استفاده کنیم.

شهدای دانشجو بهترین فارغ التحصیلان روی کره زمین هستند
رئیس کنگره شهدای دانشجو بازخواهی و بازشناسی ایثارگری و رشادت‌های شهیدان را اصلی ترین هدف برگزاری این اجلاس دانست و گفت: این عزیزان دانشجویانی بودند که درس و مشق را در جبهه یافتند و کارنامه تحصیلی خود را از جای خوبی دریافت کرده اند؛ خوشا به سعادتشان که بهترین فارغ التحصیلان روی کره زمین هستند.

وی مطرح کرد: باید این شهیدان را سرمشق خود قرار دهیم و راه آنها را ادامه دهیم، امروز جنگ نیست اما وظیفه همه ما در دانشگاه‌ها خطیرتر است و باید در جبهه علم و فناوری حاضر و استقلال داشته باشیم تا تحریم‌ها هیچ تاثیری در کشور نداشته باشد.
,
,
,
, شهدای دانشجو بهترین فارغ التحصیلان روی کره زمین هستند,
,
,
,
, ,

این مسئول عنوان کرد: ثبت و ضبط آثار این شهدا از دیگر اهداف اجرای چنین برنامه‌هایی است و ما باید وصیت‌نامه‌های این شهیدان را بخوانیم و آنها را که به عنوان الگوهای ماندگار انقلاب به نسل جدید معرفی کنیم.

نائینی بیان کرد: تببین روحیات و سبک زندگی شهیدان، سابقه و پشتیبانه فکری آنها یکی از مهم ترین اقدامات در جهت زنده نگه داشتن راه و یاد شهیدان است.

وی اشاره کرد: مقام معظم رهبری اهداف دشمن از جنگ نهان و پنهان دشمن را که شامل، دشمن دور کردن مردم از عرصه جهاد مقاومت، بی اعتنا کردن آنها به آرمان‌ها و تصرف فضای فکری و روحی کشور است را همیشه به مردم گوشزد می‌کند.

این مسئول در پایان گفت: امیدوارم با تامل در کنگره شهدای دانشجویی و بهره مندی از خانواده‌های این شهدا بتوانیم در محیط دانشگاه‌ها راه، فکر و آرمان این شهیدان را تداوم بخشیم.
انتهای پیام/
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه