اخبار داغ

حسن عباسی در قزوین:

رئیس جمهور یکبار باشجاعت اعلام کند در اعتماد به امریکا، اشتباه کرد/ اروپایی‌ها عروسک دست امریکا هستند

رئیس جمهور یکبار باشجاعت اعلام کند در اعتماد به امریکا، اشتباه کرد/ اروپایی‌ها عروسک دست امریکا هستند
حسن عباسی در قزوین گفت: آقای روحانی شجاعت داشته باشید و یک بار بگویید که اشتباه کردم به آمریکایی‌ها اعتماد کردم؛ امید به آمریکا، اروپا، ژاپن و دیگر کشورها را باید در خودمان بکشیم و باور کنیم در راه رشد و پیشرفت، باید سختی بکشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ حسن عباسی، رئیس دانشکده یقین پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در تالار امیرکبیر دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره) با اشاره به قدم گذاشتن در دهه پنچم انقلاب اظهار کرد: در دوران بسیاری از انبیاء و ائمه سابقه نداشته است که عمر حکومتی 40سال به طول انجامد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


وی ادامه داد: در طول تاریخ اولین بار است که یک ملتی ظرفیت پذیرش دین اسلام را دارد و 40 این حکومت را می‌پذیرد و از احکام اسلامی تبعیت می‌کند؛ اگر تا به امروز عجز و ناتوانی بوده است بخاطر بیرون بودن از تفکر اسلامی و انقلابی است.

این کارشناس سیاسی با اشاره به انسان‌های آرمانی جامعه مارکسیسمی و لیبرالیسمی که سوپراستار و سلبرینی هستند؛ گفت: انسان طراز یک جامعه اسلامی، انسانی است که به شهادت می‌رسد که براساس نظریه سرمایه گرایی قیمت ندارد؛ بلکه بها دارد.

وی افزود: انسان طراز جامعه اسلامی یک مؤلفه ویژه دارد و آن این است که انسانی را تربیت خواهد کرد که حیاتی را انتخاب می‌کند که ادامه دارد و ماندگار است.

رئیس دانشکده یقین با اشاره به گردهمایی هرساله مراسم اربعین بیان کرد: مراسم پرشور پیاده روی اربعین نشان دهنده ادامه‌ی راه امام حسین(ع) است که زیر بار ذلت نرفت و شهادت را برگزید.

با نقض برجام، اعتبار آمریکا به شدت در ایران شکسته شد
عباسی با اشاره به 2200نفر شهید مدافع حرم گفت: وقتی حکومتی در آستانه دهه پنجم پیروزی اش شهید می‌پروراند نشان دهنده ی این است که جمهوری اسلامی هنوز زنده است.

وی با بیان اینکه نظریه اقتصادی حاکم در دنیا مشکل دارد، عنوان کرد: در 2 سال اخیر مراجع 110بار گفته اند که سیستم بانک‌ها ربوی است و رهبر معظم انقلاب بیان کرده اند که ارزش و آقایی دلار باید شکسته شود.

این کارشناس سیاسی با اشاره به گریه آیت الله جوادی آملی ابراز کرد: بانک‌ها ربوی است و باید جلوی بانک‌های ربوی گرفته شود و کسی که تحت تاثیر القائات عوام قرار گرفته است، مراجع نیستند بلکه کسانی هستند که برای تبلیغ محصول خود پول‌های کلان به سلبریتی‌ها می‌دهند.

عباسی مطرح کرد: 300میلیارد دلار بودجه جمهوری اسلامی است که 4میلیارد آن دست نیروهای مسلح است و با آن سلاح می‌سازند، می‌جنگند،در مواقع سیل و زلزله به کمک مردم می‌آیند، موسسه‌های فرهنگی می‌سازند و بسیاری از کارهای مهم و حیاتی کشور را انجام می‌دهند.

وی در ادامه با اشاره به 7هزار میلیارد دلار سرمایه آمریکا در سوریه گفت: آمریکاهایی می‌گویند که چقدر به قاسم سلیمانی دادید تا توانست 7هزار میلیارد دلار سرمایه ما را خنثی کند و این امر نشان دهنده دانش نظامی قوی سلیمانی است که در سوریه آن را اجرا کرد.

رئیس دانشکده یقین تصریح کرد: مشکلات کشور ما به دلیل عدم خودباوری جوانان و عدم آرمان و هدف داشتن است و نمی‌توانیم را به جوانان ما القا کرده اند.

عباسی با اشاره به 8مذاکره انجام شده با امریکایی‌ها گفت: در طی این مذاکرات انجام شده تاکنون آمریکا به هیچ کدام متعهد نبوده است و بنا به فرموده‌ی مقام معظم رهبری هسته ای بهانه است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری بیان کرد: شیطان تا شما را به راه خود نیاورد بیخیال شما نمی‌شود و آمریکا شیطان است و قابل اعتماد نیست و کسی که با شیطان تعامل کند، می‌بازد.

رئیس دانشکده یقین در خصوص پیروزی ایران در برجام اظهار کرد: با نقض برجام، اعتبار آمریکا به شدت در ایران شکسته شد به طوری که تا 20سال آینده کسی جرأت نخواهد کرد که دوباره به فکر مذاکره با آمریکا باشد.

برجام نتیجه ای برای ایران نداشت
عباسی ابراز کرد: به میدان آوردن محمدجواد ظریف و قاسم سلیمانی هنر رهبری بود که لبخند و خشم و غضب را در یک قاب نشان دهد تا مردم خودشان قضاوت کنند و نشان دهد که به هر دو بها داده است اما گفتند که به مذاکره خوشبین نیستند.

وی در ادامه با بیان اینکه از برجام هیچ چیز نصیب ایران نشده است، بیان کرد: امروزه جهان تحریم است یعنی جهان حق ندارد با ایران معامله کند و طبق تحریم ISA هرکشور تنها 20میلیون دلار می‌تواند در ایران برای نفت سرمایه گذاری کند در صورتی که ما نیاز به 100میلیارد دلار سرمایه نیاز داریم.

رئیس دانشکده یقین اظهار کرد: امید به آمریکا، اروپا، ژاپن و دیگر کشورها را باید در خودمان بکشیم و خودمان را باور داشته و در راه رشد و پیشرفت سختی بکشیم.

عباسی ادامه داد: اگر امروز شما جوانان در صنعت سختی بکشید، فردا فرزندانتان راحت هستند همانگونه که پدران شما در مسائل نظامی سختی کشیدند و امروز شما در آسایش قرار دارید.

وی عنوان کرد: ما به دنبال سرافکندگی دولتمردان نبودیم؛ اما می‌دانستیم که برجام نتیجه ای ندارد و دست دادن با کدخدا بی فایده است.

رئیس دانشکده یقین در خصوص موضع اروپایی‌ها در برجام گفت: اروپایی‌ها تنها وظیفه دارند سخنان امریکا را دوباره در ساخت موشک و حقوق بشر را تکرار کنند و عروسک دست امریکایی‌ها هستند و آنها هم مانند آمریکا
قابل اعتماد نیستند.

عباسی با اشاره به شکست کامل برجام ابراز کرد: مذاکره با اروپایی‌ها تنها به این دلیل است که در بیشتر در این فضا بمانیم تا از فضای رسانه ای استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود: مدتی در این فضا می‌مانیم تا به دنیا ثابت کنیم که آمریکا قابل اعتماد نیست و از این فضای برای بی آبرو کردن آمریکا در دنیا استفاده می‌کنیم.

رئیس دانشکده یقین عنوان کرد: کسانی که امید را از خدا می‌برند و به کدخدا امید می‌بندند خدا امید آنها ناامید خواهد کرد.

عباسی در پایان گفت: آقای روحانی شجاعت داشته باشید و یک بار بگویید که اشتباه کردم به آمریکایی‌ها اعتماد کردم.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
, با نقض برجام، اعتبار آمریکا به شدت در ایران شکسته شد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, برجام نتیجه ای برای ایران نداشت,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه