اخبار داغ

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی:

پرداخت ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار در آذربایجان غربی/ سهم استان از تسهیلات اشتغال روستایی ۴۸۰ میلیارد تومان است

پرداخت ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار در آذربایجان غربی/ سهم استان از تسهیلات اشتغال روستایی ۴۸۰ میلیارد تومان است
مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: تاکنون ۲۲ میلیارد تومان به بنگاه های اقتصادی در زمینه اشتغال پایدار در سطح استان آذربایجان غربی پرداخت شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا نقی زاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز  با اشاره به بازدید از تعدادی از بنگاه های اقتصادی در میاندوآب و برگزاری جلسه برای رفع مشکلات، اظهار کرد: بیشترین مشکل بنگاه های اقتصادی مربوط به اقساط معوق و تسهیلات است که سعی می کنیم مشکلات را حل کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

 

,

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: در کنار این موضوع در بحث اشتغال فراگیر و پایدار، رسته های پراشتغال را شناسایی و در این حوزه می خواهیم بالاترین اشتغال را رقم بزنیم.

,

 

,

وی با بیان اینکه در سطح استان در سامانه اشتغال پایدار روستایی و عشایری نزدیک به ۱۴ هزار طرح ثبت شده است، افزود: شهرستان میاندوآب در این زمینه رتبه نخست را در سطح استان دارد.

,

 

,

نقی زاده تصریح کرد: نزدیک به ۵۰۰ طرح در کارگروه اشتغال استان با مبلغ حدود ۲۷۲ میلیارد تومان تصویب شده که تاکنون ۲۲ میلیارد تومان به بنگاه های اقتصادی پرداخت شده است.

,

 

,

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی اظهار کرد: سهم  استان در این زمینه ۴۸۰ میلیارد تومان است که تلاش می کنیم تا پایان تیرماه همه آن را جذب کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه