اخبار داغ

امام جمعه شهرستان رفسنجان تأکید کرد؛

قدس شریف و بیت المقدس آرمان تمامی مسلمانان و ملت های آزادی خواه است/کشورهای جنایتکار به زودی تاوان این عمل را خواهند داد

قدس شریف و بیت المقدس آرمان تمامی مسلمانان و ملت های آزادی خواه است/کشورهای جنایتکار به زودی تاوان این عمل را خواهند داد
امام جمعه شهرستان رفسنجان گفت:قدس شریف و بیت المقدس آرمان تمامی مسلمانان و ملت های آزادی خوه است و نباید سفارت یک کشور ظالم در این منطقه قرار بگیرد ومطمئنا آب خوشی از گلوی آنها پایین نخواهند رفت و تاوان سختی را خواهند داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین عباس رمضانی پور در گفتگو با راه آرمان ؛ با اشاره به اتفاقات رخ داده در فلسطین اظهار کرد:انتقال سفارتخانه آمریکا از تلاویو به بیت المقدس یکی از نمونه های بارز حالت استکباری آمریکا می باشد و این مسئله خوی جنایتکارانه و درندگی این دولت را نشان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا فردی ابله است، ابراز کرد:چنین فردی برای پوشش عمل ننگین خود زمان اعلام لغو برجام را چهار روز جلو انداخت تا بتواند پوشش تبلیغاتی گسترده ای را ایجاد کند تا مسئله انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس را تحت شعاع قرار دهد و افکار عمومی را منحرف کند.

,

امام جمعه شهرستان رفسنجان با تأکید به اینکه مسلمانان هوشمند و مراقب رفتار جنایتکاران هستند، عنوان کرد: مردم انقلابی و مومن غزه آرام نمی نشینند همان گونه که قیام کردند تا تمام هستی شان از بین نرود.

,

حجت  الاسلام و المسلمین رمضانی پور با اشاره به اینکه قدس شریف و بیت المقدس آرمان تمامی مسلمانان و ملت های آزادی خوه است، بیان کرد: نباید سفارت یک کشور ظالم در این منطقه قرار بگیرد و به عنوان پایتخت اسرائیل تلقی شود؛ مطمئنا آب خوشی از گلوی آنها پایین نخواهند رفت و تاوان سختی را خواهند داد.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه غیر از برخی از مزدوران منطقه ای دیگر کشورها با این دولت همراهی نخواهند کرد، گفت: روز گذشته در آستانه ماه مبارک رمضان شاهد به شهادت رسیدندپنجاه و هشت نفر و مجروح شدن بیش از دو هزار فلسطینی بوده ایم؛ ان شاالله خداوند به زودی جزای عمل این دولت را خواهد داد.

,

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی پور در پایان خاطر نشان کرد: این مسئله هیچ دستاوردی را برای رژیم جعلی اسرائیل نخواهد داشت و ما نیز طبق وعده مقام معظم رهبری منتظر بر چیده شدن این رژیم هستیم.

,

انتهای پیام/م

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه