اخبار داغ

صرفأجهت اطلاع؛

در عصر ارتباطات؛روستای «قاسم آباد» در دسترس نیست

در عصر ارتباطات؛روستای «قاسم آباد» در دسترس نیست
در عصری که بیشترین رشد را ارتباطات داشته اند و اکثر روستاها از اینترنت برخوردارند تلفن های همراه در روستای قاسم آباد شهرستان رودبارجنوب هنوز آنتن دهی ندارد و گوشی های تلفنی که در منازل این روستا هستند فقط یک شی بدون ارتباطند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، در دنیای امروز با توجه به انجام امورات روزانه، استفاده از تلفن همراه به عنوان یک راه سریع به یکی از مهم ترین نیازهای روزمره مردم تبدیل شده زیرا که امکان برقراری ارتباط با مسافت های طولانی را در کسری از ثانیه فراهم می کند و در هر کجا در دسترس استفاده کنندگانشان هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما،, رودبار ما,

با توجه به پیشرفت روز افزون علم و همچنین تنوع اپراتورها و آنتن دهی تلفن های همراه در اکثر نقاط کشور، در روستاهای شهرستان رودبارجنوب کماکان ضعف آنتن دهی تلفن همراه، اهالی این روستاها را آزار می دهد.

,

روستای «قاسم اباد»که 800خانوار به صورت دائم در آن ساکن هستند در 6کیلومتری شمال مرکز شهرستان رودبارجنوب واقع شده است با توجه به نزدیکی این روستا به مرکز شهر مردم آن هنوز از نبود آنتن دهی تلفن همراه رنج می برند.

,

نبود پوشش تلفن همراه موضوعی است که مردم روستاو شورا و دهیاری نزدیک به چندین سال است پیگیر جدی آن هستند، و دعوت مسئولین نیز راه به جایی نبرده است و دهها مکاتبه با مسئولان استان و شهرستان نیز بی نتیجه بوده است.

,

عصر ارتباطات و نبود ارتباطات

, عصر ارتباطات و نبود ارتباطات,

شاید در نگاه اول، نبود چنین امواجی به نظر مهم نباشد، اما زوایای پنهان موضوع می تواند اهمیت آن را بیشتر نشان دهد.

,

زهرا یکی از بانوان این روستا در این زمینه می گوید: در عصری که بیشترین رشد را ارتباطات داشته است و اکثر روستاها از اینترنت برخوردارند تلفن های این روستا هنوز آنتن دهی ندارد و در دسترس نیستند.

,

وی ادامه داد: گوشی های تلفنی که در منازل این روستا هستند فقط یک شی بدون ارتباطند که در صورت تماس با آنها هیچ گاه در دسترس نبوده و آنرا برای صاحبانشان به یک وسیله یک طرفه تبدیل کرده که فقط در مواقعی که با دیگران کار دارند می توانند با حضور در مناطق مرتفع از آنها استفاده کنند.

,

امید است با انتشار این خبر و خبررسانی از وضعیت آنتن دهی این روستا در شهرستان رودبارجنوب مسئولین استانی هر چه سریعتر در جهت رفع این مشکل اقدام کرده تا روستانشینان این شهرستان محروم نیز امکان استفاده راحت از این وسیله را داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه