اخبار داغ

امام جمعه قروه:

آمریکا، اروپا و اروپا، آمریکا است/ ما امروز در نقطه قوت ایستاده ایم / پیروی از رهبر انقلاب ،عامل اصلی پیروزی

آمریکا، اروپا و اروپا، آمریکا است/ ما امروز در نقطه قوت ایستاده ایم / پیروی از رهبر انقلاب ،عامل اصلی پیروزی
امام جمعه قروه با بیان اینکه نمی شود در اجرای برجام به اروپا اعتماد کرد گفت: آمریکا همان اروپا است و اروپا آمریکا است و ما نباید به اروپایی ها دل ببندیم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسن باباییان امروز و در گفتگو با خبرنگار سراب خبر با بیان اینکه یاوه گویی های آمریکای خونخوار و ترامپ دیوانه تاثیری در حرکت رو به جلو ایران اسلامی نخواهد داشت اظهار کرد: دشمن امروز می داند که ما در هر تصمیمی که تابع امر رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده ایم پیروز شده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار سراب خبر,

وی با اشاره به اینکه در مذاکرات هسته ای ، انقلابی ها نگرانی های خود را بیان کردند افزود: بارها و بارها انقلابی ها بر امر رهبر معظم انقلاب اسلامی که آمریکا قابل اعتماد نیست تاکید کردند اما حضرات گوش نکردند و امروز سرافکنده شده اند.

,

امام جمعه قروه بیان داشت: مردم امروز ناراحت و نگران هستند و آنهایی که قول برداشته شدن تحریم ها و تحقق برجام را می دادند باید پاسخگو باشند.

,

باباییان خطاب به طرفداران مذاکره با آمریکا افزود: شما گفتید که آمریکا کدخدای اروپا است و اگر کدخدا را ببینیم بقیه نیز همراه ما می شوند اما امروز می بینیم که کدخدا شما را در میان مردم سرافکنده کرد

,

, ,

خطیب نماز جمعه شهرستان قروه با بیان اینکه بیش از 230 میلیارد در طول دوران مذاکرات هسته ای هزینه شد تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال مذاکرات دوباره است تا بتواند به اهداف خود در ایران اسلامی دست یابد.

,

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص عدم اعتماد به اروپا افزود: آمریکا اروپا است و اروپا آمریکا است و ما نباید به اروپایی ها دل ببندیم

,

باباییان گفت: مکرون در تماس تلفنی با رییس جمهور کشور ما اعلام کرده است که ما در برجام می مانیم اما باید در خصوص نفوذ ایران در منطقه و قدرت موشکی مذاکره کنیم و در نهایت باید گفت فردا همین فرانسه و همین انگلیس پیر و روباه استعمار و همین آلمان برای ما رجز می خوانند

,

امام جمعه قروه با اشاره به اقتدار ایران اسلامی به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره نمود و بیان داشت: آمریکا عربستان را گاو شیرده می نامد و ما می بینیم که حکام خلیج فارس در برابر آمریکا هیچ کاره هستند اما در ایران اسلامی رهبر معظم انقلاب با اقتدار در برابر دشمن سخن می گویند و به نمایندگی از ملت ایران می فرمایند که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و ما نیز می گوییم آقای ترامپ و طرفدار ترامپ شما هیچ غلطی نمی توانید بکینید

,

باباییان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه امروز ما در نقطه قوت ایستاده ایم گفت: آنهایی که در ایام انتخابات مردم را از وقوع جنگ می ترساندند تا بتوانند رای بیشتری را از آن خود کنند امروز سکوت کرده اند.

,

وی ادامه داد: امروز آمریکا جرات حمله به ایران اسلامی را ندارد و از ایران می ترسد و ترسو تر از انچه است که برخی از آن بیان می کنند .

,

به گفته باباییان اگر ما طبق منویات مقام معظم رهبری و در تبعیت از رهبری عمل کنیم کشور ما سالم و محفوظ خواهد بود و در دست امام زمان (عج) قرار میگیرد و باید مشت را گره کرد و دندان را به هم سایید و از اعماق دل فریاد مرگ بر آمریکا سرداد.

,

وی با اشاره به ذوق زدگی اسراییل از تصمیم اخیر آمریکا در خروج از برجام گفت: نخستین کسی که از این اقدام ترامپ خوشحالی کرد اسراییل بود؛ اسراییلی که مرگ خود را می بیند .

,

امام جمعه قروه بیان داشت: اسراییل این غده سرطانی و این فرزند نامشروع آمریکا قوانین بین الملل را نقض می کند و جامعه بین المللی در برابر آن سکوتی مرگبار دارد

,

باباییان ادامه داد: امروز پیروزی های حزب الله لبنان و جبهه مقاومت از همیشه بیشتر است و می بینیم که در درگیری های اخیر از 50 موشکی که اسراییل به سمت سوریه شلیک نمود تنها 4 موشک به زمین اصابت کرد در حالی که از موشک هایی که سوریه به سمت اسراییل شلیک کرد تنها یک موشک رهگیری شد.

,

به گفته باباییان اسراییل مرگ خود را می بیند و با پیروزی های حزب الله و حماس و جبهه مقاومت، مرگ در برابر چشمان اسراییل پدیدار شده است.

,

وی به انتخابات لبنان اشاره نمود و افزود: پیروزی جبهه مقاومت و حزب الله در انتخابات لبنان نشان دهنده ان است که مردم لبنان بدعهدی های آمریکا و آل سعود را دیدند و به جبهه مقاومت رای دادند.

,

باباییان با بیان اینکه مرگ اسراییل مرگ آل سعود را نیز به همراه دارد گفت: آل سعود به آنچه که پیش بینی کرده بود نرسید و هر روز که می گذرد ارتش یمن و انصار الله یمن قدرتمند تر می شود و شهرهای مختلف عربستان را مورد حمله قرار می دهد.

,

امام جمعه قروه در بخش پایانی سخنان خود به نگاه برخی از مسئولین به خارج از مرزها برای رفع مشکلات کشور اشاره نمود و افزود: ما مشکلی داریم که برخی رفع مشکلات کشور را از خارج از مرزها می جویند و نگاه به داخل ندارند و دارای افکاری غرب زده هستند در حالی که باید به توان داخلی تکیه کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه