اخبار داغ

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد

اجرای طرح ضیافت الهی در 300 بقعه مازندران

اجرای طرح ضیافت الهی در 300 بقعه مازندران
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با گرامیداشت فرا رسیدن ماه رمضان گفت: طرح ضیافت الهی در 300 بقعه و امامزاده شاخص استان اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: اوقاف مازندران در سال 96 موفق به کسب مقام اول در اجرای برنامه های مصوب سازمان شد.

وی با بیان اینکه اوقاف و امور خیریه دارای برنامه‌های مدون سالانه است؛ افزود: هدف اصلی ما اجرای نیات واقفان خیر اندیش است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه معنویت مردم در ماه مبارک رمضان بیشتر می‌شود، اظهار کرد: یکی از فرصت‌هایی که خداوند برای کسب ارزش‌ها و معنویات الهی فراهم کرده تا قدم‌ها مثمر ثمر باشد، ماه مبارک رمضان است.

حیدری تصریح کرد: با توجه به هجمه‌های گسترده دشمن در مقابل جوانان و هزینه‌های گزافی که در این زمینه می‌کند، لازم است دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌ریزی هدفمند و منظمی داشته باشند تا مردم بتوانند از ظرفیت‌ها به‌خوبی استفاده کنند و اگر خواستار تقویت باورهای دینی مردم و ایجاد فضای دینی هستیم بایداز فرصت‌های ماه رمضان به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان و نشاط معنوی در تعطیلات تابستان بیان کرد: در 300 بقعه متبرکه طرح ضیافت الهی اجرا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران اولین قدم در این راه را غبار روبی بقاع متبرکه و مساجد اعلام و عنوان کرد: انجام برنامه‌های مختلف فرهنگی در این طرح از جمله اقدامات طرح ضیافت الهی است.

حیدری برگزاری خیمه معرفت در 30 مکان مذهبی و بقاع متبرکه، ترتیل و تفسیر قرآن کریم، تبیین اصول و مکتب امام راحل و دفاع از اندیشه‌های ناب امام در امامزادگان را از برنامه‌های فرهنگی ضیافت الهی در ماه رمضان نام برد.

وی استفاده از مبلغان حوزه علمیه قم و مازندران را از دیگر اقدامات انجام شده بیان و تصریح کرد: در هفته اکرام ایتام، سبدهای کالا از محل اجرای نیات واقفین در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در پایان از برگزاری نشست صنفی وقف با اصناف مختلف، برگزاری ترتیل قرآن کریم در هر روز و نماز جماعت، راهپیمایی روز قدس و نماز عید فطر را از دیگر برنامه‌های طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان برشمرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه