اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

مجری پرحاشیه در برنامه شب های قدر رادیو/ قحط الرجال مجری در صدا و سیما

مجری پرحاشیه در برنامه شب های قدر رادیو/ قحط الرجال مجری در صدا و سیما
حال سوال از مدیر رادیو جوان این است که آیا شخص دیگری را نیافتند که اجرای این برنامه را بر عهده بگیرد و برای مردم که در حال و هوای معنوی ماه رمضان هستند یادآور حاشیه های نسبتا زیادی که در کارنامه خود دارد، نباشد؟ فرزاد حسنی سابقه ممنوع التصویری را نیز دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی سیفی مدیر رادیو جوان درباره برنامه‌های ویژه ماه رمضان این شبکه گفت: برنامه‌های  «ماه نو» ویژه برنامه افطار و «هفت آسمان» ویژه برنامه سحر ما در رادیو جوان است که فرزاد حسنی مجری برنامه شب‌های قدر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

 

,

این در حالی است که آقای مجری به عنوان یک مجری که در ادبیات و بیان خود چندان قید و بندی را رعایت نمی کند، زبان نیش دار و کلام بی پرده اش را می توان گفت که بر همه آشکار است تا جایی که این ادبیات وی بارها به توهین و بی احترامی به مهمان یا دیگر هنرمندان منجر شده است.

,

 

,

نمونه هایی از اهانت های فرزاد حسنی در سیما

, نمونه هایی از اهانت های فرزاد حسنی در سیما,

اختتامیه جشنواره فیلم فجر در سال 93 را مهران مدیری اجرا کرد و در همین حین گزارش این اختتامیه را در رادیو فرزاد حسنی بر عهده داشت، این در حالی است که 18 سال از سابقه فعالیت حسنی در حوزه اجرا و رسانه می گذرد و قاعدتا باید تمام اصول و چارچوب های اخلاقی و حرفه ای در این زمینه را بداند و به آن عمل کند اما می بینیم که به جای گزارش جریانات اختتامیه شروع به نقد مدیری می کند؛ او مدیری را بی مزه خطاب می کند و ادعا می کند که مهران مدیری کار اجرا را خوب نمی داند و به درستی از عهده آن بر نمی آید و هر چه دارد از امیرمهدی ژوله و تیم نویسندگانش است.

,

 

,

در برنامه اکسیر که از شبکه 3 سیما پخش می شد نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون مهمان برنامه بود و فرزاد حسنی اجرای آن را برعهده داشت، وزن این بازیگر سوژه شوخی های مخصوص و بی چارچوب حسنی قرار گرفت.

,

حال شاید این مساله پیش بیاید که این سبک اجرای وی است و جهت جذاب تر کردن برنامه برای مخاطب از سوی وی صورت می گیرد، هرچند این نگاه درست نیست و دلیل نمی شود که دست به هرکاری زد تا شاید مخاطب بیشتری را پای گیرنده بنشاند و حتی از سوی مردم واکنش هایی نسبت به این بی احترامی ها در فضای مجازی دیده شده و نشان داده که مردم نیز با این اهانت ها مخالف بوده و هستند.

,

 

,

در پی انتشار ویدئویی از نحوه برخورد فرزاد حسنی با یکی از مهمان‌های برنامه تلویزیونی «اکسیر»، با اعتراض گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی فارسی‌زبان مواجه شد. در این ویدئو، فرزاد حسنی در واکنش به پاسخ مردی میانسال به یک پرسش، خطاب به او می‌گوید که «تو ما را پخمه فرض کرده‌ای؟»

,

حسنی در ادامه به این مرد با لحنی که متفاوت توصیف شده، می‌گوید چنانچه به سؤال وی پاسخ درستی بدهد، برنده ۵۰ میلیون تومان جایزه نقدی خواهد شد،  پس از پاسخ مرد میانسال، حسنی با فریاد می‌گوید پاسخ وی درست است، اما در نهایت به او جایزه‌ای تحت عنوان «زرشک» اهداء می‌کند.

, حسنی در ادامه به این مرد با لحنی که متفاوت توصیف شده، می‌گوید چنانچه به سؤال وی پاسخ درستی بدهد، برنده ۵۰ میلیون تومان جایزه نقدی خواهد شد،  پس از پاسخ مرد میانسال، حسنی با فریاد می‌گوید پاسخ وی درست است، اما در نهایت به او جایزه‌ای تحت عنوان «زرشک» اهداء می‌کند.,

این نحوه برخورد این مجری جنجال‌ برانگیز تلویزیون با همراهی گروهی از شرکت‌کنندگان در این برنامه، اعتراض‌ها و انتقادهای فراوانی را در پی داشت؛ شمار قابل توجهی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از فرزاد حسنی، شرکت‌کنندگان در این برنامه و همچنین سازمان صدا و سیما خواستند بابت برخورد بد با مهمان برنامه «اکسیر» عذرخواهی کنند.

, این نحوه برخورد این مجری جنجال‌ برانگیز تلویزیون با همراهی گروهی از شرکت‌کنندگان در این برنامه، اعتراض‌ها و انتقادهای فراوانی را در پی داشت؛, شمار قابل توجهی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از فرزاد حسنی، شرکت‌کنندگان در این برنامه و همچنین سازمان صدا و سیما خواستند بابت برخورد بد با مهمان برنامه «اکسیر» عذرخواهی کنند.,

 

,

حال سوال از مدیر رادیو جوان این است که آیا شخص دیگری را نیافتند که اجرای این برنامه را بر عهده بگیرد و برای مردم که در حال و هوای معنوی ماه رمضان هستند یادآور حاشیه های نسبتا زیادی که در کارنامه خود دارد، نباشد؟ این در حالی است که فرزاد حسنی سابقه ممنوع التصویری را نیز دارد.

, حال سوال از مدیر رادیو جوان این است که آیا شخص دیگری را نیافتند که اجرای این برنامه را بر عهده بگیرد و برای مردم که در حال و هوای معنوی ماه رمضان هستند یادآور حاشیه های نسبتا زیادی که در کارنامه خود دارد، نباشد؟ این در حالی است که فرزاد حسنی سابقه ممنوع التصویری را نیز دارد.,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه