اخبار داغ

تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان استان کردستان در اعتراض به خروج آمریکا از برجام + تصویر

تجمع دانشجویان و اساتید دانشگاه فرهنگیان استان کردستان در اعتراض به خروج آمریکا از برجام + تصویر
در محکومیت رویکردهای ضد ایرانی و خصمانه آمریکا و خروج آمریکا از برجام، جمعی از اساتید و دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان کردستان تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کرددانش، چند روز پیش، ترامپ رییس‌جمهور آمریکا بعد از سخنان خود در کاخ سفید و طرح ادعاهای واهی علیه ایران و بیان این موضوع که آمریکا از برجام خارج می‌شود، فرمان اجرایی خروج از برجام را امضا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش, .,



امروز در محکومیت این اقدام, دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان کردستان به همراه اساتید و مسئولین دانشگاه در حرکتی خودجوش با حضور در جلوی ساختمان آموزش پردیس شهید مدرس سنندج تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

,
,
,

 

,

دانشجویان ضمن برگزاری تجمع در واکنش به اقدام آمریکا درباره برجام، از مسئولان دولت خواستند از این پس طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عمل کرده و پاسخ قاطعی به نقض عهد آمریکا دهند.

, .,

 

,

, ,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین محسن قربانی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان کردستان در این تجمع گفت: در روزهای اولی که دولت روحانی سرکار آمد اعتقاد داشتند که اگر بخواهیم وضعیت کشور را در ابعاد مختلف بویژه بعد اقتصادی بهبود ببخشیم باید با دنیا و بخصوص امریکا تعامل داشته باشیم و بر این تصمیم خود اصرار و پافشاری داشتند و حضرت آقا هم هر چند فرمودند که ما به آنها اعتماد نداریم اما اجازه مذاکره را با رعایت حد و حدود و خط قرمزها در سطح اولیه دادند.

,

 

,

وی افزود: از 23 تیر سال 94 تقریبا این امید واهی به کشور تزریق شد که با برجام تمام تحریم ها برداشته می شود اما امروز بعد از گذشت چند سال میدانیم که هیچ تحریمی برداشته نشده است.

,

 

,

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان استان کردستان ادامه داد: امروز هر چند همه از خسارت های برجام سخن می گویند اما همه باید بدانند که اتفاقا برجام برای ما دستاورد داشت و خسارت محض نبود بلکه برجام به نفع ما شد چرا که  نشان داد کشور ما دشمن دارد, نشان داد افرادی هستند که اجازه نمی دهند ملت ایران به پیشرفت برسد, نشان داد عده ای نیمخواهند مردم ایران رشد کنند.

,

 

,

وی تصریح کرد: امروز خروج آمریکا از برجام نشان داد که آمریکا قابل اعتماد نیست البته هر چند آمریکا از برجام خارج شد اما باید بدانیم که اروپایی ها هم قابل اعتماد نیستند.

,

 

,

حجت الاسلام والمسلمین محسن قربانی گفت: امروز خروج آمریکا از برجام نشان داد که اگر همه در کنار هم باشیم و پشت سر رهبری حرکت کنیم راه را اشتباه نمی رویم, امروز همه فهمیدند که هر چند عده ای در ظاهر با ما دوست هستند اما اگر فرصت پیش بیایید خنجر را تا آخر در کمر ما فرو میبرند.

,

 

,

وی تاکید کرد: برجام و خروج آمریکا از برجام کمک کرد که دیگر تحت هیچ شرایطی برجام های دیگری مثل این در کشور امضا نشود.

,

 

,

در پایان این تجمع اعتراضی بیانیه دانشجومعلمان کردستانی توسط یکی از دانشجویان قرائت شد.

,

 

,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه