اخبار داغ

وقتی که شورای شهر یاسوج دست به بتن می شود؟/انتقاد مردم از بستن راه ترددشان به چمن های نزدیک ساختمان شورای شهر یاسوج+تصاویر

وقتی که شورای شهر یاسوج دست به بتن می شود؟/انتقاد مردم از بستن راه ترددشان به چمن های نزدیک ساختمان شورای شهر یاسوج+تصاویر
برخی از شهروند خبرنگاران این پایگاه خبری با ارسال تصاویری مدعی شدند شورای شهر یاسوج با انسداد مسیر تردد ماشینی به فضای سبز نزدیک این شورا عملا مانع از حضور در این فضا شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس، برخی از شهروند خبرنگاران این پایگاه خبری طی تماس با تحریریه این رسانه خواستار پیگیری موضوعی در خصوص یک اقدام شورای شهر یاسوج شدند که در زیر آمده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

روزهای اخیر شهر یاسوج و شهروندانش درگیر و داد، حضور و شب مانی در یک فضای امن مناسب برای اسکان شبانه هستند. برخی از این افراد پارکها و فضاهای سبز را برای این امر انتخاب می کنند. فضاهایی که در اختیار آنها قرار میگیرد تا ذهن آنها از آشفتگی حوادث احتمالی آزاد بماند.

,

 

,

برخی از شهروند خبرنگاران این پایگاه خبری با ارسال تصاویری مدعی شدند شورای شهر یاسوج با انسداد مسیر تردد ماشینی به فضای سبز نزدیک این شورا عملا مانع از حضور در این فضا شده اند. اگر از نزدیک این فضا را دیده باشید ساختمان پارلمان محلی شهر یاسوج بدون حفاظ مشخصی در کنار این فضا های سبز قرار دارد.

,

 

,

نکته قابل تامل اینجاست که اگر چنین موضوعی صحت دارد، واقعا نشان می دهد که گویا شورای شهر توانایی حل چنین موضوعاتی را ندارد، این در حالیست که بسیاری از سازمانها و ارگانها با انتشار بیانیه هایی آمادگی خود را جهت در اختیار قرار دادن فضاهای باز و امن خود را در اختیار زلزله زدگان شهر یاسوج و سی سخت، اعلام کرده اند.

,

 

,

اگر هم چنین اقدامی برای موضوع دیگریست چرا در چنین زمانی این اقدام انجام می شود تا مردم و شهروندان فکر دیگری کنند؟

, اگر هم چنین اقدامی برای موضوع دیگریست چرا در چنین زمانی این اقدام انجام می شود تا مردم و شهروندان فکر دیگری کنند؟,

 

,

صبح زاگرس آماده درج پاسخ شورای شهر یاسوج در این خصوص است تا صحت و ثقم این موضوع به شکل دقیق تر مورد بررسی قرار گیرد.

, صبح زاگرس آماده درج پاسخ شورای شهر یاسوج در این خصوص است تا صحت و ثقم این موضوع به شکل دقیق تر مورد بررسی قرار گیرد.,

 

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه