اخبار داغ

مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین خبر داد

بازدید از موزه‌های قزوین در روز جمعه رایگان است

بازدید از موزه‌های قزوین در روز جمعه رایگان است
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری قزوین گفت: به منظور گرامیداشت روز جهانی موزه‌ و هفته میراث فرهنگی،بازدید از موزه‌های استان در روز ۲۸ اردیبهشت برای عموم مردم رایگان است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی حضرتی در گفت‌وگو با شاخص، اظهار کرد: روز جهانی موزه و هفته میراث فرهنگی فرصتی است تا ضمن ترغیب و تشویق مردم برای آشنایی و بازدید از مواریث ارزشمند به جای مانده از اعصار گذشته، با ارائه خدمات به بازدیدکنندگان از این ظرفیت غنی تاریخی، فرهنگی برای رشد و توسعه پایدار گردشگری استان بهره‌مند شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

خاطرنشان کرد: در همین راستا و پیرو بخشنامه ابلاغی از سوی اداره کل موزه‌ها و اموال منقول تاریخی، فرهنگی کشور روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه همزمان با روز جهانی موزه  و سرآغاز هفته میراث فرهنگی کلیه موزه ها شامل کاخ موزه چهلستون، موزه شهر و موزه سنگ نگاره‌های مسجد جامع و اماکن تاریخی– فرهنگی تحت پوشش این اداره کل به صورت رایگان  از ساعت ۹ صبح الی ۲۲ میزبان دوستداران تاریخ و فرهنگ و گروه‌های دانش آموزی و دانشجویی خواهند بود.

,

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم با اطلاع رسانی مناسب در حوزه میراث فرهنگی بتوانیم نقش موثری در معرفی آثار و اماکن تاریخی استان ایفا کرده و مشوق خوبی برای ارتباط بیشتر مردم با یادگارهای گذشتگان و حفظ و نگهداری از این مواریث ارزشمند باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه