اخبار داغ

نماینده قزوین در خبرگان رهبری:

آمریکا با خروج از برجام به‌دنبال کسب امتیاز بیشتر از ایران است/ دولت درصورت نبود تضمین مناسب، از برجام خارج شود

آمریکا با خروج از برجام به‌دنبال کسب امتیاز بیشتر از ایران است/ دولت درصورت نبود تضمین مناسب، از برجام خارج شود
نماینده مردم استان قزوین در خبرگان رهبری گفت: اگر ما در برجام هوشمندانه عمل می‌کردیم این مشکلات به وجود نمی‌آمد؛ ولی عقب نشینی و محکم ظاهر نشدن ما باعث شد که دشمن طبق خوی استکباری برای گرفتن امتیاز بیشتر، از برجام خارج شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ حجت الاسلام علی تلخابی نماینده مردم استان در خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز(سه‌شنبه) در «همایش طلایه داران تبلیغ» در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین اظهار کرد: تبلیغ رسالت‌های الهی، اهمیت زیادی دارد و انبیاء الهی به عنوان مبلغان دین الهی در بیان واقعیت‌ها و انجام رسالت‌ الهی هیچ گاه از احدی نترسیدند و ملاحظه هیچ قدرتی را نکردند و فقط خدا را در نظر گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,


وی افزود: ما باید به عنوان مبلغان دینی واقعیت‌های دین را بگوییم و در تبلیغ خود، آنچه را که رضای خداست؛ درنظر بگیریم و اخلاص در تبلیغ را الگو قرار دهیم.

نماینده مردم استان در خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر می‌خواهیم تبلیغ ما اثرگذار باشد باید تبلیغ را به عنوان کار و شغل در نظر نگیریم و الگویمان در این جهت شهدا باشند که از جان و همه سرمایه خود فقط برای رضای الهی گذشتند.

وی ادامه داد: باید به آنچه می گوییم باور داشته و به آن عمل کنیم و در راستای تحقق اهداف سخت کوش بوده و همت خود را بالا ببریم و تقویت کنیم.

راه پیشرفت کشور، مقاومت هوشمندانه همراه با کار و تلاش جهادی است
تلخابی بیان کرد: وظیفه ما است که به آنچه می‌گوییم عمل کرده و از دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی حراست کنیم و واقعیت‌های دین و نظام جمهوری اسلامی را بگوییم.

وی عنوان کرد: در فضای کنونی کشور، شاید احساسی کردن فضای جامعه خیلی به صلاح نباشد اما بیان منطقی واقعیت‌ها لازم است تا چراغ راه آینده باشد، باید بیان کنیم که چرا جمهوری اسلامی در مقابل دولت‌ها کوتاه نمی‌آید و چرا قدرت‌ها با این نظام مخالفت می‌کنند.

این مسئول با اشاره به آیات الهی گفت: دشمنان با دین و عقاید ما کار دارند و دفاع از محرومان و مستضعفان با رویکرد مستکبران موافق نیست لذا از اولین روزهای شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی ایران، مخالفت آمریکایی‌ها و قدرت‌های استکباری شروع می‌شود و هرچه این نظام پیش می‌رود مبارزه آنها هم بیشتر می‌شود.

وی تصریح کرد: دشمنان به چیزی کمتر از نابود کردن نظام جمهوری اسلامی ایران راضی نیستند و همه تلاش آنها برای ساقط کردن نظام است.

تلخابی بیان کرد: پیشرفت هسته‌ای جمهوری اسلامی یک نیاز برای ایران است چراکه ما در آینده نه چندان دور به ۲۰ هزار برق هسته‌ای نیاز داریم.

وی تصریح کرد: فعالیت هسته‌ای ما در جهت تولید سلاح هسته‌ای نیست که این را همه می‌دانند؛ اما همانطور که مقام رهبری فرمودند هسته‌ای بهانه است و اگر در مسئله هسته‌ای کوتاه بیاییم سراغ دیگری می‌روند.

نماینده مردم استان در خبرگان رهبری گفت: نکته دیگر اینکه آنها عهد شکن هستند و چون همه چیز را در قالب سود نگاه می‌کنند؛ لذا هرآنچه برای آنها سود داشته باشد ملاک قرار می‌دهند و آنجا که سود خود را در شکستن پیمان می‌بینند آن را می‌شکنند؛ چراکه سود و منفعت ملاک عمل آنها است.

وی اضافه کرد: واقعیت این است که اگر استکبار به مذاکره رو آورد به دلیل مبارزه و کوتاه نیامدن ما در غنی سازی ۲۰ درصد بود و این قدرت ما بود که آنها را به پای میز مذاکره نشاند.

تلخابی تصریح کرد: اگر ما هوشمندانه عمل می‌کردیم و خودمان را ضعیف نشان نمی‌دادیم و زیر فشار دشمن، تسلیم خواست آنها نمی‌شدیم، این مشکلات به وجود نمی‌آمد ولی عقب نشینی و محکم ظاهر نشدن ما باعث شد که دشمن طبق خوی استکباری برای گرفتن امتیاز بیشتر، از برجام خارج شود.

وی بیان کرد: آیا خروج از برجام چیزی جز آن است که آنها یک محک بزنند، آیا می‌شود روی موشک‌های بالستیک که قدرت نظام در دفاع از خود می‌باشد مذاکره کرد؛ آیا می‌شود در مورد دفاع از مقاومت مذاکره کرد و پشت مقاومت را خالی نمود و عقبه نظام را از بین برد.

این مسئول عنوان کرد: اینها توطئه دشمن است لذا آمریکا از برجام خارج می‌شود؛ ولی اروپا خارج نمی شود و همین اروپاییان از موشک‌های دوربرد و دفاع از مقاومت ابراز نگرانی می‌کنند. اینها توطئه دشمن است، خروج از برجام و بقاء در برجام، آنها هماهنگ هستند.

وی تصریح کرد: در این قضیه یک آزمون سخت برای دولتمردان است که امیدواریم در این آزمون سخت پیروز شوند و طبق خواسته مقام معظم رهبری عمل کنند و تضمین‌های مناسب بگیرند و در صورت نبود تضمین مناسب از برجام خارج شوند نه اینکه کوتاه بیایند و چشم به مذاکرات بدوزنند.

تلخابی بیان کرد: امیدواریم که مسئولان از اقتصاد مقاومتی غفلت نکنند چراکه راه پیشرفت کشور، مقاومت هوشمندانه همراه با کار و تلاش جهادی و همچنین در گرو اعتماد نکردن به دشمن است.

وی ابراز کرد: برخی آگاهانه و یا ناآگاهانه برای اقتدار زدایی مقام معظم رهبری حرکت می‌کنند و ما از همه این افراد درخواست می‌کنیم که در این زمینه قدم برندارند که در غیر این صورت مشت محکمی از ملت خواهند خورد.

تلخابی در پایان گفت: در این ماه مبارک بهترین سخنان راهگشا، فرمایشات مقاممعظم رهبری است که صراحت دارد و کلام ایشان برای همه ما مشخص است و فقط باید عمل کنیم.



انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه