اخبار داغ

سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان قزوین:

بیش از ۲۱ هزار کیسه آرد در بین روستائیان قزوینی توزیع شد

بیش از ۲۱ هزار کیسه آرد در بین روستائیان قزوینی توزیع شد
سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان قزوین گفت: در یک ماه گذشته 21 هزار و 577 کیسه آرد در بین روستائیان قزوین توزیع شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علینقی سیمیاری در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به توزیع آرد در بین روستائیان توسط شبکه تعاون روستایی اظهار کرد: در یک ماه گذشته ۲۱ هزار و ۵۷۷ کیسه آرد توزیع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

سرپرست اداره تعاون روستایی شهرستان قزوین با اشاره به تفکیک سهمیه توزیع آرد عنوان کرد: این سهمیه در شهرستان قزوین ۱۳ هزار و ۹۴ کیسه، شهرستان البرز سه هزار و ۴۰۵ کیسه، کوهین ۲ هزار و ۹۶۱ کیسه، طارم سفلی یک هزار و ۷۹۸ کیسه، الموت شرقی یک هزار و ۶۵۰ کیسه و الموت غربی یک هزار و ۱۸۰ کیسه بوده است.

,

این مسوول تصریح کرد: مهم‌ترین رسالت شبکه تعاون روستایی ارائه خدمات به روستائیان و اعضا تشکل‌های زیرپوشش در چارچوب اهداف و اساسنامه‌های تعاونی‌ها  است.

,

سیمیاری در ادامه گفت: راهبرد اصلی تعاونی روستایی و کشاورزی توزیع کالاهای اساسی در مناطق محروم برای رفاه حال روستائیان و اقشار آسیب‌پذیر است.

,

وی خاطرنشان کرد: کاهش رفت و آمد روستائیان به مرکز شهر و بخش های تابعه، صرفه جویی در وقت و هزینه آنها از مزیت های توزیع آرد توسط تعاون روستایی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه