اخبار داغ

نماینده پنج شهر جنوبی استان کرمان در مجلس:

آمریکا با دنیای اسلام مشکل دارد/انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس خلاف قوانین بین المللی است

آمریکا با دنیای اسلام مشکل دارد/انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس خلاف قوانین بین المللی است
حمزه گفت: انتقال سفارت آمریکا از تل آویوو به بیت المقدس افتاده است بر خلاف تمامی موازین و قوانین بین المللی است که موجب بروز واکنش شدید مردم فلسطین شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد حمزه نماینده پنج شهر جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه آمریکا با دنیا اسلام مشکل دارد و علاقمند نیست که مشکلات در این عرصه حل شود، اظهار کرد: هیچ تردیدی وجود ندارد که آمریکا هرگز نمی خواهد سایه تمدن اسلامی را بر روی دنیا امروز ببینید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: به منظور عدم تحقق این امر در این راستا هر کاری اعم از دشمنی با ایران از طریق برجام انجام می دهد؛ همچنین بین اسرائیل و دنیای اسلام دائما آتش نگه می دارد واین دوگانگی را به وجود آمورده است تا نگذارد عرصه جهان اسلام آرام باشد؛ در این راستا با تشکیل گروه های تروریستی مسلمین را به خاک و خون می کشند.

,

حمزه با اشاره به اینکه سرکردگان رژیم صهیونیستی که عمال آمریکا هستند در همین راستا عمل می کنند، عنوان کرد: همانگونه که می دانیم مسئله فلسطین مهمترین موضوع برای حکومت  انقلابی و اسلامی است.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه مردم فلسطین دست از آرمان های خود بر نخواهند داشت و با زور گویی آمریکا مقابله خواهند کرد، گفت:اتفاقاتی که با توجه به انتقال سفارت آمریکا از تل آویوو به بیت المقدس افتاده است بر خلاف تمامی موازین  و قوانین بین المللی است که موجب بروز واکنش شدید مردم فلسطین شده است.

,

حمزه در پایان خاطر نشان کرد:متأسفانه رژیم غاصب صهیونیستی با یک واکنش غیر معقول به قتل وکشتار مردم این منطقه دست زد که اینگونه رفتارها نشان از استیصال و واماندگی این رژیم درقبال محور مقاومت است که امیدواریم این رفتار خشن مقدمه انتفاضه جدید و آخر و همچنین سرنگونی رژیم صهیونیستی باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه