اخبار داغ

حسین شیخ‌الاسلام در گفتگو با دانا:

اسرائیل دست پاچه شده و بصورت وحشیانه و احمقانه عمل می کند/ فلسطینی ها خواستار بازگشت به خانه و وطن اصلی خود هستند

اسرائیل دست پاچه شده و بصورت وحشیانه و احمقانه عمل می کند/ فلسطینی ها خواستار بازگشت به خانه و وطن اصلی خود هستند
کارشناس مسائل منطقه گفت: این سوال مطرح است که چرا چنین رفتار وحشیانه ای از صهیونیستها سر می زند؟ پاسخ این است که دلیل آن در شعار فلسطینی ها نهفته است که خواستار بازگشت به خانه و وطن اصلی خود هستند بطوری که صهیونیستها احساس خطر کرده و آنها را مورد هدف قرار می دهند.
[

حسین شیخ‌الاسلام کارشناس مسائل منطقه درگفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا با اشاره به حوادث تلخ در فلسطین اشغالی گفت: اسرائیل دست پاچه شده و بصورت وحشیانه و احمقانه  عمل می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: تظاهرات فلسطینی ها مطابق قوانین بین الملل و قطعنامه ۱۹۴ (حق بازگشت) سازمان ملل و از پشت سیم خاردار در غزه توسط نظامیان صهیونیست به خاک و خون کشیده شد و منجر به شهادت ۶۳ نفر و زخمی شدن بیش از ۲۸۰۰ نفر شد.

,

 

,

وی درادامه اظهار داشت: این سوال مطرح است که چرا چنین رفتار وحشیانه ای از صهیونیستها سر می زند؟ پاسخ این است که دلیل آن در شعار فلسطینی ها نهفته است که خواستار بازگشت به خانه و وطن اصلی خود هستند  بطوری که صهیونیستها احساس خطر کرده و آنها را مورد هدف قرار می دهند.

,

 

,

شیخ‌الاسلام  با اشاره به اینکه این یک دستاورد بزرگ است زیرا فلسطینیها در داخل سرزمینهای اشغالی نیز جا به جا شده اند، افزود: این شعار برای رژیم صهیونیستی بسیار خطرناک است چون صهیونیستها فکر می کردند که همه چیز آسان خواهد بود و موضوعاتی مانند آوارگان و اختلاف در مرزهای فلسطین با تغییر پایتخت رژیم اشغالگر به راحتی با یک دستور ترامپ حل خواهد شد در حالی که با این کار فلسطینی ها به خانه اول خود بازگشتند و خواستار بازگشت  همه فلسطینیها به خانه خود شدند.

,

 

,

این کارشناس مسائل منطقه در پایان اظهار داشت: این خواسته فلسطینی ها یعنی شکست تمام  مذاکرات سازش و همچنین شکست مذاکراتی که قرار بود به همه آوارگان فلسطینی ساکن لبنان و اردن و... پول پرداخت شود تا به سرزمینهای خود باز نگردند و هر جا که هستند همانجا بمانند.

,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه