اخبار داغ

واکنش اداره مسلمانان قفقاز و حزب "اسلام" آذربایجان به جنایات صهیونیست‌‌‌ها؛

پاشازاده: کشتار مسلمانان در قدس، هدف قرار دادن همه مسلمانان است/حزب اسلام: به قتل عام مسلمانان فلسطینی پایان داده شود

پاشازاده: کشتار مسلمانان در قدس، هدف قرار دادن همه مسلمانان است/حزب اسلام: به قتل عام مسلمانان فلسطینی پایان داده شود
رئیس اداره مسلمانان قفقاز، قتل عام مسلمانان فلسطین در نوار غزه و کرانه باختری را فاجعه بزرگِی عنوان کرد و گفت: بعنوان یک مسلمان نباید به حوادث قدس بی اعتنا باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، الله شکور پاشازاده روزسه شنبه در جلسه شورای علمی و دینی اداره مسلمانان قفقاز در باکو اظهار داشت: قدس پایتخت فلسطین است و هرگونه دخالت در آن، تقابل و بروز مشکلات را در پی خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: مردم جمهوری آذربایجان در ۲۰ ژانویه سال ۱۹۹۰ میلادی متحمل چنین قتل عامی شدند و ما به خوبی معنی تعدی و تجاوز را درک می‌‌کنیم.

,

پاشازاده، یکی از دلایل بروز حادثه روز گذشته در قدس را نبود وحدت و یکپارچگی میان کشورهای اسلامی عنوان کرد و افزود: برخی کشورها از نبود این وحدت میان کشورهای اسلامی استفاده می کنند و کشتار هزاران انسان در قدس به معنی هدف قرار دادن همه مسلمانان است.

,

همچنین حزب" اسلام" جمهوری آذربایجان با صدور بیانیه‌‌ای جنایت روز گذشته رژیم صهیونیستی در "قدس" و حمایت دولت آمریکا از این رژیم غاصب را محکوم کرد.

,

 در این بیانیه با اشاره به حمایت دولت آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع فلسطین، آمده است: آمریکا و همدستان آن برخورد غیر انسانی نسبت به میراث مادی و معنوی مردم فلسطین را در پیش گرفته و هرگز از هتک حرمت به ارزش های معنوی مسلمانان و حمایت از وحشیگری های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان منصرف نمی‌‌شوند.

,

در این بیانیه به سکوت عربستان و برخی از دولت های عربی اشاره شده و این سکوت و بی ارادگی سران عربستان، امارات و بحرین مورد مذمت قرار گرفته است.

,

در بخشی از این بیانیه امده است : چنین به نظر می رسد که دولت آمریکا با این سیاست خصمانه علیه مسلمانان زمینه را برای فجایع و جنگ های بزرگ در جهان که کشتار دسته جمعی جامعه بشری را در پی خواهد داشت، فراهم می کند.

,

حزب اسلام جمهوری آذربایجان، مجامع بین المللی را به واکنش جدی علیه اقدامات دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه دعوت و اضافه کرد: به قتل عام مردم فلسطین باید پایان داده شود و گام های جدی برای جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی علیه بشریت در منطقه و انزوای این رژیم برداشته شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه