اخبار داغ

مدیرکل سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان خبر داد؛

ارائه آموزش های مهارتی در راستای احیاء مشاغل فراموش شده سنتی

ارائه آموزش های مهارتی در راستای احیاء مشاغل فراموش شده سنتی
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان گفت: آموزش های مهارتی در راستای احیاء مشاغل فراموش شده سنتی از جمله فعالیت های مهم این سازمان در سال 97 می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ محمدرضا جهانگیری، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان در اولین همایش هم اندیشی برنامه ریزی تعاملی سال جاری، مدیران کل ستادی و استانی این سازمان به میزبانی استان اصفهان اهم برنامه های سال 1397 در حوزه آموزش فنی و حرفه ای این استان را تبیین کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان, راه آرمان,

وی به  اهم فعالیت ها و برنامه های سال 1397 در حوزه آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان اشاره کرد و گفت: تعامل و همکاری با بخش خصوصی با رویکرد طرح اتم (مدل آموزش های توسعه گرای مشارکت محور) با هدف کاهش تعداد 120 هزار نفری بیکاران استان از جمله فعالیت های این حوزه به شمار می رود.

,

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان ،  اجرای طرح تضمین اشتغال مددجویان کمیته امداد امام با همکاری صنایع و بنگاه های استان که منجر به اشتغال قریب به 300 نفر شده ، مدیریت رویدادهای رقابتی مهارتی به خصوص در برگزاری رقابت ربات جنگجو در سطح کشور، توجه به رشته های نوین مورد نیاز بازار کار با گروه هدف فارغ التحصیلان دانشگاهی، احیاء مشاغل فراموش شده سنتی را از دیگر فعالیت های مهم در سال 97 برشمرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه