اخبار داغ

روزنامه نگار ایتالیایی در قزوین:

فکر نمی‌کنم اروپا بتواند در برجام مقابل امریکا ایستادگی کند/ چندین بار تهدید به مرگ شدم

فکر نمی‌کنم اروپا بتواند در برجام مقابل امریکا ایستادگی کند/ چندین بار تهدید به مرگ شدم
روزنامه نگار ایتالیایی در قزوین درخصوص موضع اروپایی‌ها پس از خروج امریکا در برجام ابراز کرد: بعد جنگ جهانی دوم اولین بار است که اروپا ورشکسته است، فکر نمی‌کنم اروپا خیلی زیاد بتواند در برجام مقابل امریکا ایستادگی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ ششمین کنفرانس بین المللی "افق نو" با همکاری شبکه جوانان رضوی قزوین در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه قزوین ظهر امروز(چهارشنبه) در سالن روابط عمومی سپاه استان قزوین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

جولیتو کیزا در این نشست اظهار کرد: در این نشست خیلی کنجکاو هستم بدانم که نظر شما در مورد کشورهای غربی و امریکا و اروپا چیست؟ ما اطلاعات زیادی درباره عمدیگر نداریم، ‌چه راهکارهایی وجود دارد که بتوانیم اطلاعات بیشتری درباره یکدیگر کسب کنیم؟

وی بیان کرد: ۹۷درصد از اطلاعات و اخبار در غرب غیرواقعی و تبلیغ و تفریح است، هالیوود جایی است که بازار غرب را در اختیار خود گرفته؛ اما بسیاری از اخبار واقعی نیست و اخبار اصلی در آن گم می‌شود.

این روزنامه نگار تحقیقی در ایتالیا اذعان کرد: غربی‌ها می‌دانند که چگونه اخبار را دست کاری کنند و این تخصص آنهاست، من چندبار از طریق اینترنت و تلفن تهدید به مرگ شدم اگر بخواهید عقیده خود را خیلی با صراحت بگویید، اخراج می‌شوید.
,
,
,
,
,
,
, ,

وی عنوان کرد:۲۰سال در ایتالیا در حوزه خبر فعالیت داشتم و در ایتالیا شناخته شده هستم و چون شناخته شده هستم، بسیار برایشان سخت است که مرا اخراج کنند.

محقق و فعال حقیقت جو درخصوص سپتامبرتصریح کرد: درباره یازده سپتامبر شش‌کتاب نوشته ام پس از انتشار کتاب‌ها قصد انتشار مقاله ای در روزنامه ای را داشتم؛ اما مطلب مرا رد کردند و گفتند بهتر است شما بازنشسته شوید!

وی تاکید کرد: روزنامه نگاران جوان هیچ وقت انتقاد نمی‌کنند و هرکس اعتراضی کند اخراج می‌شود، این فضای آزادی بیان در کشورهای اروپایی است.

کیزا درباره فعالیت‌های خود برای روشنگری علیه مظلومان جهان بیان کرد: بزرگترین شبکه تلویزیونی در ایتالیا در اینترنت راه اندازی کرده ایم که چهار میلیون بازدیدکننده دارد و ما اخبار واقعی را به مردم منتقل می‌کنیم.

وی تصریح کرد: شعار "مرگ بر اسرائیل" به این معنا باشد که اسرائیل باید نابود شود این بازی خطرناکی است زیرا شاید جنگ جهانی سوم راه بیفتد و این جنگ پایان تمدن بشری است و در این فضا حملات سختی علیه ایران صورت می‌گیرد.

روزنامه نگار ایتالیایی درخصوص موضع اروپایی‌ها پس از خروج امریکا در برجام ابراز کرد: بعد جنگ جهانی دوم اولین بار است که اروپا ورشکسته است، فکر نمی‌کنم اروپا خیلی زیاد بتواند در برجام مقابل امریکا ایستادگی کند.

وی ادامه داد: در موضوع مذاکرات برجام و مسائل وابسته به آن بحث پول زیاد و منافع بزرگ امریکا درمیان است و اگر بحث نابودی اسرائیل مطرح شود، مذاکرات نابود خواهد شد.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,

این روزنامه نگار تحقیقی عنوان کرد: حقوق بشر مدنظر ما همه مظلومان جهان حتی یمن و میانمار و دیگر کشورها را دربرمی‌گیرد و در سخنرانی‌های خود به این مسائل اشاره می‌کنیم.
انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه