اخبار داغ

یک نویسنده یهودی مطرح کرد؛

موساد؛ پشت پرده حمله به یهودیان در سراسر جهان/ زندگی مسالمت‌آمیز یهودیان و مسلمانان، خلاف نظر اسرائیل است

موساد؛ پشت پرده حمله به یهودیان در سراسر جهان/ زندگی مسالمت‌آمیز یهودیان و مسلمانان، خلاف نظر اسرائیل است
نویسنده یهودی و فعال ضد صهیونیست گفت: از سالی که اسرائیل تاسیس شد تا امروز ماموران موساد در همه نقاط از جمله مراکش به دنبال ایجاد مشکلات برای یهودیان ساکن کشورهای مختلف هستند تا یک احساس ناامنی برای آن ها ایجاد شود، این ها اقدام خود ماموران موساد بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ جکوب کهن در نشست خبری همایش قدس پایتخت همیشگی فلسطین در رابطه با نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا، گفت: متاسفانه رسانه های فرانسه و بیشتر کشورهای اروپایی از 30 سال پیش تا کنون ایران را بد نشان می دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

این نویسنده یهودی با بیان اینکه این این رسانه ها از طریق کلمات ظریف و کوچک در حال القای این کار هستند، عنوان کرد: با توجه به این که رسانه ها در دست صهیونیست ها است بیش از 80 درصد در این کار موفق بودند.

,

وی با بیان اینکه بیشتر مردم در این حمله ها غرق شده اند، عنوان کرد: ما سعی می کنیم از شبکه های اجتماعی استفاده کنیم، اما این یک مبارزه نابرابری نسبت به حجم رسانه های صهیونیستی است.

,

کهن ادامه داد: به عنوان مثال از قدرت رسانه ها در اروپا، زن ایرانی در رسانه های اروپایی هیچ حق و حقوقی ندارد، اما زن ایرانی در عمل نسبت به کشورهای عربی دارای قدرت عمل و بسیار فعال است.

,

فعال ضد صهیونیست در رابطه با چگونگی همراه کردن مردم اروپا و آمریکا با آرمان فلسطین، عنوان کرد: چندین نکته است که در این رابطه مطرح کنیم که اولین بحث این است که آیا این رژیم مشروعیت دارد یا خیر، رژیمی که نمی تواند بدون جنگ و خون ریزی ادامه داشته باشد، چگونه مشروعیت دارد؟

,

وی ادامه داد: سخت نیست نشان دادن آن که هرگونه بحث و مذاکره با رژیم صهیونیستی هیچ فایده ای ندارد اما هیچ راه حلی برای ما ندارد و تنها توهمی از راه حل به ما می دهد.

,

کهن در پاسخ به سوال خبرنگار ما در رابطه با برداشت خود از زندگی یهودیان در ایران، گفت: من خودم اهل مراکش هستم و در یک خانواده سنتی یهودی به دنیا آمدم، آن زمان 400 هزار یهودی در مراکش بود و یک میلیون یهودی در منطقه خاورمیانه حضور داشت.

,

این فعال ضد صهینونیست ادامه داد: اگر 14 قرن تاریخ اسلام را در نظر بگیریم و حضور یهودیان در کشورهای اسلامی و مسیحی را ببینیم متوجه می شویم که یهودیان در کشورهای مسیحی بیشتر از کشورهای مسلمان تحت فشار بودند.

,

وی خاطرنشان کرد: از سالی که اسرائیل تاسیس شد تا امروز ماموران موساد در همه نقاط از جمله مراکش به دنبال ایجاد مشکلات برای یهودیان ساکن کشورهای مختلف هستند تا یک احساس ناامنی برای آن ها ایجاد شود، این ها اقدام خود ماموران موساد بوده است.

,

کهن با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در ایجاد این هراس تا حدود 90 درصد موفق بوده است، اذعان کرد: امروز هیچ یهودی در سطح کشورهای جهان جز ایران باقی نمانده است و امروز صهیونیست ها در حال داستان سرایی هستند که یهودیان که در کشورهای عربی بودند در حال آزار بودند و باید برای آن ها بگرییم.

,

این نویسنده یهودی تاکید کرد: زندگی در کنار هم در ایران نمونه مهمی است و باید حفظ شود و چنین چیزی در فلسطین هم ممکن خواهد بود و این دقیقا خلاف نظر اسرائیل است.

,

وی با بیان اینکه این که اگر ایرانیان پیام انقلاب اسلامی و آرمان فلسطین را به اروپاییان و آمریکاییان منتقل کنند، ایده خوبی هست، خاطرنشان کرد: حتما باید جوانان ایرانی به این کار تشویق شوند، چون جوانان اروپایی مشاهده می کنند که جوانان ایرانی هم مانند آن ها هستند و به سینما و موسیقی علاقه دارند و در عین حال از یک آرمان های جدیدی صحبت می کنند.

,

این فعال ضد صهیونیست خاطر نشان کرد: وقتی که می خواهید پیام بدهید، از پیام های سیاسی استفاده نکنید و از پیام های فرهنگی و آزادی های موجود در ایران استفاده کنید تا ایجاد نزدیکی کنید و سپس پیام را منتقل کنید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه