اخبار داغ

گفتگو با شهردار تبریز؛

آغاز ساماندهی دست‌فروشان و برخورد جدی با سد معبر/ طرح یکسان‌سازی قرارداد کارگران در چارچوب قانون اجرا می‌شود

آغاز ساماندهی دست‌فروشان و برخورد جدی با سد معبر/ طرح یکسان‌سازی قرارداد کارگران در چارچوب قانون اجرا می‌شود
شهین‌باهر از آغاز ساماندهی دست‌فروشان و برخورد با تعارض کنندگان به حقوق شهروندی در روزهای آتی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، ایرج شهین‌باهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج با اشاره به تعدد دست‌فروشان در اقصی‌نقاط تبریز، ابراز داشت: در آستانه عید نوروز حجت‌الاسلام آل‌هاشم خواستار تعامل نیروهای شهرداری با دست‌فروشان و حفظ کرامت این قشر شدند اما هیچ‌گاه نگفتند با سد معبر برخوردی نکنید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی خاطرنشان ساخت: در نزدیکی ایام نوروز در تصمیمی احساسی خواهان عدم برخورد جدی با دست‌فروشان شدم تا آنان نیز بخشی از معیشت خود را تامین نمایند، تصمیم بنده از روی احساسات بود و شاید این یک ضعف مدیریتی برایم محسوب می‌شد.

,

شهردار تبریز ضمن عذرخواهی از شهروندان به سبب ایجاد سد معبر در پیاده‌ راه‌های خیابان‌های اصلی شهر به‌سبب تسماح شهرداری، از ساماندهی آغاز ساماندهی دست‌فروشان تبریز و برخورد جدی با تعارضان به حقوق شهروندی خبر داد.

,

وی در پاسخ به این سوال که ساماندهی دست‌فروشان صرفا با نگاه حذفی از سطح خیابان‌ها انجام خواهد پذیرفت، تصریح کرد: شهرداری بازارچه‌هایی در حد توان برای این قشر در نظر گرفته است تا آنان در محیطی مناسب و بدون ایجاد مزاحمت برای شهروندان و مغازه‌داران به فعالیت‌شان ادامه دهند.

,

شهین‌باهر در پاسخ به سوال دیگر آناج مبنی بر اینکه آیا شهرداری تبریز قصد اجرای طرح یکسان‌سازی قرارداد کارگران را دارد یا خیر، اظهار داشت: ما ادعا نداریم مدیریت‌مان 100 درصد بر مبنای عدالت علی(ع) است و می‌توانیم عدالت کامل را در این حوزه برقرار نماییم اما تمام سعی خود را می‌کنیم تا در حق نیروها در قیاس با سایر پرسنل اجحافی صورت نگیرد.

,

وی توضیح داد: بر این باوریم اگه دو نفر کار یکسانی در طول 8 ساعت در روز انجام می‌دهند بایستی حقوق‌شان مساوی باشد اما در حال حاضر به موجب تفاوت قراردادها، حقوق‌ها یکسان نیست؛ بنابراین در آینده بر اساس قوانین و در چارچوب مقررات به این ناعدالتی پایان خواهیم داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه